Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
История: Купил тушь lancome для жены, пришел фейк. Я написал проду он ответил что вернет деньги когда получит тушь обратно и что он те торгует фейками. Я поставив отрицательный отзыв открыл диспут и началось общение. Во втором ответе он написал что готов вернуть деньги если я отменю негатив и закрою диспут. Я написал что сделаю это как получу свои кровные назад и затем уничтожу фейк. Потом он пишет что не может сделать возврат денег и типа из за открытого диспута последние сообщения я не совсем понял.... прошу помочь. В жалобу перевести не могу- рано еще. Заранее спасибо! Последние два письма: The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.
The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.
Seller's message: 'received this message from ebay will paste a copy below. eBay sent this message to bradley, andy (milliesclearancebargains). Your registered name is included to help confirm this message originated from eBay. Learn more. RE: Refunding your buyer Hello Andy, Thanks for getting in touch about the mascara (item 320612676662) you sold to "ekt66". I understand your concern that you want to issue a refund to your buyer. In order to respond to the case and issue a refund please follow the steps I have provided below. 1. Go to your ebay.co.uk and log in to your account. 2. On the top right hand side of your screen click the link for ‘My eBay’ 3. You will see three tabs on screen, please hover over the Account tab and choose Resolution Centre from the drop down options 4. Locate the specific case you wish to escalate and click “See case details” 5. Click on the link, “send another response/ respond to case'
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Centre.
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Centre.
The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.
Seller's message: 'basically what e bay is saying is as soon as you return the item and provide tracking details to them then i will get a refund button to click on to. as you do not want to send them back then the only other way is for you to end the case,that way when the case is closed and they are no longer holding the funds,then i will be able to access the original transaction to do a refund.'
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Centre.
"В кляйм можете перевести в любой момент. " Почему то нет этой функции...или я не понял чего.... Подскажите плиз, а то мне кажется надо перевести к тому же несколько сообщений назад он сам меня просил об этом чтоб ему ebay разрешил возврат.
Добавлено спустя 56 минут 47 секунд:
Все пересмотрел не могу перевести диспут в кляйм!!! Пожалуйста проинструктируйте...
Открыл case с продавцом, он согласился сделать рефунд,но попросил подождать пару дней. Я вот ответ согласился подождать три. Вроде договорились. Но вчера ему написал товар не пришел, делайте рефунд. И в ответ тишина. Что теперь открывать - клейм диспут?. Или может уже опоздал? Все что имею...
Сегодня открыл спор и сразу перевел в жалобу на палке. Пришло письмо что продавец делает полный возврат средств и появилась иконка рефунда в оплаченных лотах. Вопрос стоит ли мне менять ему негатив на нейтрал? Вроде бы он вернул деньги и ничем я на него не рассержен, кроме потраченного времени.
Помогите новичку,сегодня пришло письмо,пишут что случай открыть они типа что-то проверяют,связывался ли со мной продавец чтобы я ответил,.Вы можете просмотреть описание в этом случае разрешение центра. Есть see case,details объясните пожалуйста подробней что это означает и куда жать