E
ekot
Новичок
Здравствуйте, тема, наверно не нова...
Нахожусь в растерянности - помогите новичку пожалуйста.
оплатила товар 16 марта, на письма о доставке продавец не отвечал 7 дней, а сегодня разродился:
Hello friend,
I am so sorry to reply you late due to our system has met some problems.
We were going to ship the item but when our QC do the quality check , just found that batch of the item have some quality problem, we surely can't ship the damaged item to you , but needs several days to come back again, would you please tell me the actual date you need it , we can check whether we can ship in time ?
So sorry for the inconvenience caused to you , your kindly understanding will really do us a big favor.
Looking forward to your kindly reply .
Regards,
Lisa
не скажу, что весч мне нужна срочно, но такими темпами, боюсь за 43 дня я получить не успею.
что лучше ему написть: попросить выслать в течении недели или просить возврат денег(только не знаю как это делается)?
Нахожусь в растерянности - помогите новичку пожалуйста.
оплатила товар 16 марта, на письма о доставке продавец не отвечал 7 дней, а сегодня разродился:
Hello friend,
I am so sorry to reply you late due to our system has met some problems.
We were going to ship the item but when our QC do the quality check , just found that batch of the item have some quality problem, we surely can't ship the damaged item to you , but needs several days to come back again, would you please tell me the actual date you need it , we can check whether we can ship in time ?
So sorry for the inconvenience caused to you , your kindly understanding will really do us a big favor.
Looking forward to your kindly reply .
Regards,
Lisa
не скажу, что весч мне нужна срочно, но такими темпами, боюсь за 43 дня я получить не успею.
что лучше ему написть: попросить выслать в течении недели или просить возврат денег(только не знаю как это делается)?