G
gekster
Новичок
Выиграл аукцион. После этого продавец попросил о необязательной услуге. Вроде как он изменил пейпаловский e-mail адрес, но забыл внести изменения в лот. В результате оплата ушла на старый пейпаловский аккаунт. Он просит отменить оплату и повторить ее снова на новый аккаунт. Стоит ли это делать, и что мне может грозить, если я это сделаю. Заранее спасибо. Ниже привожу текст письма от продавца.
Can I ask you for a favor and this is my fault not yours...when we put the ad for the phone I did not notice I put our old paypal email address for the payment, it is a working email but we have a new one that is tied to our accounts. Can you cancel the payment you made to ****@yahoo.com and sent a payment to ****1@gmail.com or I can send you an invoice through that email.
If you can do this great if not I can see what I can do..either way you paid for the phone and it will go out on Tuesday as Monday is a holiday here....
Нет такого слова в русском языке "проплата", есть "плата" или "оплата". Hart
Can I ask you for a favor and this is my fault not yours...when we put the ad for the phone I did not notice I put our old paypal email address for the payment, it is a working email but we have a new one that is tied to our accounts. Can you cancel the payment you made to ****@yahoo.com and sent a payment to ****1@gmail.com or I can send you an invoice through that email.
If you can do this great if not I can see what I can do..either way you paid for the phone and it will go out on Tuesday as Monday is a holiday here....
Нет такого слова в русском языке "проплата", есть "плата" или "оплата". Hart