Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Купил у продавца в Китае лот (более 3000 отзывов, негатива было всего 3), он через несколько дней его отправил (без трека), а еще через пару дней пришло письмо от Ибей: "We're writing to let you know that we've removed an item you recently won. Since you've already paid for this item, you don't need to do anything else. If your item hasn't arrived yet, it should arrive soon. We wish you all the best on eBay and hope your future experiences are pleasant and successful. If you have questions, please click "Customer Support" at the top of most eBay pages. If you have already filed an eBay Money Back Guarantee case for this item, the case has been decided in your favor and your payment has been refunded. eBay still has lots of other great deals. Go to http://www.ebay.com to shop. We hope to see you soon. Thanks,"
Зайдя в свои покупки также обнаружил, что продавец "This user is no longer registered on eBay."
И приписка: "We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit theResolution Centerto help resolve any problems you may encounter."
Что делать? - Ждать 45 дней или уже сейчас открывать диспут?
То, что прода заблокировали, еще не означает, что он ничего не отправил. Так что просто подождите установленное время, а если ничего не получите, то и откроете диспут. Выиграете его с вероятностью 99,9%.