Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
пришло вот такое письмо: Dear *****(*****@yandex.ru),
Thanks for bidding on the listing:
****** - *** DECAL STICKER *****
Unfortunately, we had to remove this listing and cancel all bids. We don't like to remove listings -- it's disappointing for everyone -- but sometimes we need to do it.
There are three main reasons why we remove listings: -- The listing doesn't follow eBay guidelines. -- The item isn't allowed on eBay or can only be listed under certain conditions. -- The listing contains pictures or words that may create copyright or trademark issues.
If the seller is able to fix the problem and relist the item, we hope you'll bid on it again.
Sometimes, instead of relisting an item, a seller will suggest that you buy it directly from him or her, off eBay. If that happens, please don't accept. If anything goes wrong with the purchase, we won't be able to help you.
-- If you have questions -- Due to concerns about member privacy, we can't share any details about why the listing was removed, but we'd be glad to answer any other questions you might have. Here's the best way to contact us: 1. Click "Help" at the top of most eBay pages. You may need to sign in. 2. Click "Contact Us." You'll be asked to describe what's going on, and we'll suggest the best way to get in touch.
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.
я у этого продавца купила 8 наклеек 2 из которых удаленного лота, покупала около месяца назад, пока не пришли. Что мне сейчас делать, ждать пока придут или уже сейчас завести диспут и зачем мне прислали об этом удалении если лот давно отправлен?
Sometimes, instead of relisting an item, a seller will suggest that you buy it directly from him or her, off eBay. If that happens, please don't accept. If anything goes wrong with the purchase, we won't be able to help you.
Так может быть состыковаться с ним без ибэя? У меня кстати вопрос по этому поводу. Если кто-то из ибэевских покупателей или продавцев заинтересовал и есть желание продолжить знакомство-сотрудничество. Но уже посредством прямого общения. Дык что теперь? Навеки с ибэем? Это как-то отслеживается? Спасибо.
было такое, купил у продавца пару товаров, и 3 из 4 оплатил, на четверный не хватило денег. банки не работали 2 дня не мог кинуть денег. в итоге продавец удалил те лоты что купил и тот что не оплатил. пришло письмо. такое же. в итогге товар получен.
У меня кстати вопрос по этому поводу. Если кто-то из ибэевских покупателей или продавцев заинтересовал и есть желание продолжить знакомство-сотрудничество. Но уже посредством прямого общения. Дык что теперь? Навеки с ибэем? Это как-то отслеживается?