Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Вообшем заказывал мышку,оплатил значок типа отправили вроде горит.покупал 25 числа,нажал несколько раз купить мышь снова,случайно,но от оплаты отказывался,пришло вот такое письмо.
Код:
Dear 1243211989 (seryjx@mail.ru), We'd like to let you know that eBay has ended an item you were bidding on for breaching of one or more of our policies. As it's important that eBay maintains member privacy, we can't tell you exactly why the listing was removed. Any offers or bids placed on this listing are now null and void. If you were the winning bidder, you're no longer obliged to pay for the item: 190750386475 - Razer DeathAdder Ergonomic Gaming Mouse mic Bulk Packing Here's what you can do if you've already paid for the item: If you won the item and you've already paid for it, you can choose to reverse the payment or ask the seller for a refund. If you've already received the item you've the option of accepting it or returning it to the seller for a refund. 1) Contact the seller 2) Contact your payment provider 3) Report that the matter hasn't been resolved - Contact the seller At this stage, we recommend that you contact the seller and discuss the situation. These situations can often be resolved with a friendly conversation. Check your email account for any previous emails you received from the seller - these may contain their contact information. Unfortunately, we can't give you the seller's contact details. - Contact your payment provider If you can't reach the seller, contact the service that you used to send payment. They may be able to reverse the payment. ***If you've already paid using PayPal*** If you've already paid for the item through eBay and you want to get your money back: -- You can open a case in our Resolution Centre. You have to wait 7 days from the day you made your payment before you can open a case. -- To access the Resolution Centre, go to: http://resolutioncentre.ebay.co.uk -- Under "I bought an item," select "I haven't received it yet." -- We'll walk you through the process for getting a refund. Because we removed the listing, you won't be able to look up the seller's contact information. If you've paid for this item but haven't received it, please open a case in the Resolution Centre: http://resolutioncentre.ebay.co.uk/ ***If you've paid by Western Union or MoneyGram*** If you've paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union: 0800 833 833. Outside the UK, call +353 1 24 97 214 or MoneyGram +800 8971 8971). -- If you paid by check, contact your bank to stop the payment. -- If you paid by credit card, contact your credit card company to dispute the payment. If you're not able to arrange a refund and you didn't receive the item (or it wasn't as described in the listing), please let us know. You can contact us from any eBay Help page. We assure you that your eBay record won't be negatively affected by this matter. We've told the seller that this listing has been removed and that you're no longer obliged to complete the purchase. Finally, as the listing has been removed, no Feedback can be left for the purchase. We hope that this information helps you decide how to proceed in this situation. If you have any questions please do not hesitate to contact us. Regards, eBay Trust & Safety H54477
Объявление об этом товаре было снято администрацией eBay. Если вы уже заплатили за этот товар, мы рекомендуем вам подождать ещё 10 дней после ожидаемой даты доставки и посмотреть, придет ли товар. Если вы не осуществляли платеж, вы больше не обязаны платить за этот товар. Если у вас возникло затруднение с покупкой, вы можете решить эту проблему, отправив запрос в центр разрешения конфликтов.
GBP 20,00 990,23 руб
Бесплатная доставка
что это значит?Почему могли отменить и теперь получается ждать 10 дней и ничего не делать?Брал первый раз товар,поэтому чет стремает это все)) паникую,в общем что надо делать в данной ситуации?
вкратце пишут что листинг удален и если вы победили, то не обязаны платить, если победили и заплатили, то требуйте рефунд, если победили, заплатили и получили, но хотите вернуть, то связывайтесь с продавцом. остаётся ждать 43 дня, если не придет открывать кэйс.
ну это я понял,но если товар не получил я еще,т.е. извещения не было домой,то подождать еще 10 дней?Мб посылка придет?Мне прост оч нужна эта мышь)до НГ)
Добавлено спустя 1 мин. 25 сек. оплатил его 21 числа,написано было что отправлено 25,т.е. уже месяц будет скоро
с китая сейчас всё очень долго идет, может до нового года и не прийти, у меня последняя покупка с китая шла 47 дней, а сйчас тем более новогодние завалы на почте. А еще одна посылка от 27 октября до сих пор идёт, правда за неё уже сделали рефунд.
ну это не суть,мне интересно что значит сняли с листинга....и что делать то,если посылка отправлена надо ждать 10 дней еще,если не придет тада писать селлеру?
Вообще они пишут про 10 дней после ожидаемой даты доставки. А ожидаемая дата доставки понятие растяжимое. Так что остаётся ждать 43 дня и, если не придет, открывать кейс.