R
Ramrr
Начинающий
пожалуйста разъясните ситуацию
Пришел товар весь разбитый. На нашей почте я отказался от получения, составили акт и отправили назад. Я как бы его не получал, есть трек номер. Он трекается и видно что он возвращется проду. Прод как мог тянул время с возвратом денег и запрашивал фото повреждений. Я ему написал что фото нет, т.к. я его не получал.
Пришлось диспут перевести в клайм и вот пришел ответ от Палки, пожалуйста помогите разобраться:
Пришел товар весь разбитый. На нашей почте я отказался от получения, составили акт и отправили назад. Я как бы его не получал, есть трек номер. Он трекается и видно что он возвращется проду. Прод как мог тянул время с возвратом денег и запрашивал фото повреждений. Я ему написал что фото нет, т.к. я его не получал.
Пришлось диспут перевести в клайм и вот пришел ответ от Палки, пожалуйста помогите разобраться:
Что все это значит и что делать?We're investigating the following claim:
Seller's Name:
Seller's Transaction ID:
Transaction Date: 12.10.2010
Case Number:
Buyer's Transaction ID:
You may be eligible for a refund on this PayPal transaction.
To qualify for a refund, you must return the item to the seller, in the
same condition you received it, within 10 calendar days of the date of this
email. You are responsible for the cost of returning the merchandise.
We may not be able to give you a full refund -- the refund amount is based
on the terms of our Buyer Protection programs. Please review the Buyer
Protection programs in our User Agreement to determine if you would like to
pursue this claim.
Next steps:
Step 1 –
Return the item to the seller, at the following address:
......
Step 2 –
Once you have returned the item, please log in to your PayPal account and
go to the Resolution Center to provide online proof of shipment. Please
provide this information within 10 calendar days of the date of this email.
If we don't receive this information, your claim will be denied.
Step 3 –
After we confirm that the item has been shipped to the seller, we'll
provide a refund based on our Buyer Protection programs.
If you wish to resolve this issue directly with the seller, you may cancel
this claim at any time.
You can review the details of this claim at: ссылка