Александр Невский 5
Новичок
- Регистрация
- 13 Июл 2016
- Сообщения
- 2
- Баллы
- 0
Доброго времени суток. Подскажите с такой проблемой. Продал фотоаппарат в США за 410$, по трекингу посылка получена, а покупатель утверждает, что нет и якобы почта ее потеряла: "I am messaging you because I haven't received my package yet. There has been a jumble at the USPS and they are claiming my package to be lost. My apartment doesn't take delivery from USPS and a carrier picks up the mail for our apartment and delivers it to us. Yesterday they informed and today confirmed that the package was mis-delivered to a different carrier and they have no way of retracing it back to whom it went. So they told me to claim insurance as "such things happen often". I was kinda scared and in a pickle. I called and informed them about the situation and they told me to contact you and resolve it with you rather than getting them in. What can we do? Can you issue me a refund? Cause I really don't know where the package is. And I don't want to be a victim of a mis-delivery. Being Registered Mail, I can't even track it back."
Посылка застрахована. Нужно ли мне что-то требовать с почты, ведь она как бы получена? Диспут покупатель пока не открыл. Правильно ли я понимаю, что в случае открытия он не сможет его выиграть? Пока отправил запрос на USPS, посмортим, что скажут.
Посылка застрахована. Нужно ли мне что-то требовать с почты, ведь она как бы получена? Диспут покупатель пока не открыл. Правильно ли я понимаю, что в случае открытия он не сможет его выиграть? Пока отправил запрос на USPS, посмортим, что скажут.