• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Помогите с переводом

J

Jeka47

Новичок
Регистрация
23 Янв 2013
Сообщения
67
Баллы
0
Местоположение
Казахстан
Привет всем, подскажите примерный перевод вот этого письма:


Thank you for you update on this issue
Sorry to hear that you still have not received our item.

In normal conditions, it takes around 12-30 days to delivery.

Your parcel has not arrived within the reasonable time. More than 30 days have passed since your item was shipped. We believe the parcel was lost by the post office.

We would like to issue you full refund firstly,
and when the item comes later, you can send the money to us.

Will that do ?


We beg please don't leave us negative & neutral feedback, please DO LEAVE us FOUR 5- Detailed Selling Rating (DSR) which may help a lot for our business development. Because the Ratings below 5 are equal to “You are NOT satisfied”. Your recognition is our motivation in developing our small company and improving our service for each customer

Thanks once more for your purchase.

Yours sincerely,

а то я через гугль не понимаю!
 
vns73

vns73

Новичок
Регистрация
29 Май 2010
Сообщения
753
Баллы
0
Местоположение
Россия, Златоуст
Что тут непонятного.
Они сожалеют что вы не получили свою посылку, обычно доходят за 12-30 дней. Наверно на почте потерялась.
Готовы вернуть вам деньги, если все таки получите посылку - заплатите им опять.
Просят не ставить негативный или отрицательный отзыв, а также не ставить менее 5 звезд.
 
UgoChaves

UgoChaves

Продвинутый
Регистрация
14 Янв 2012
Сообщения
520
Баллы
111
Местоположение
город Ха...
Jeka47,
Удалено, уже ответили
 
J

Jeka47

Новичок
Регистрация
23 Янв 2013
Сообщения
67
Баллы
0
Местоположение
Казахстан
спасибо!
 
Live

Similar threads




Вверх
Live