M
Maevl
Новичок
помогите разобраться в просьбе продавца
Здравствуйте. Недавно пришла поврежденная ems посылка. Судя по составленому акту,который пришел вместе с посылкой, посылка была повреждена по пути в Россию. Продавец накатал претензию на свою почту(США). Далее он попросил меня сходить в свое почтовое отделение и что то там сделать. Я прошу Вас помочь мне разобрать это самое "что то". Вот его письмо:
Ok USPS told me to tell you if you would. They said to go back to USPS Post Office & ask for a Manager & show them its damaged & they will see the Claim when they pull up the Tracking Claim Number. Then he said USPS in the USA will send you a Full Refund of the Amount Plus Keep the Laptop. So basically We are really sorry about this. He said Yes it could have been Broken here but just needs that Ok from there End that its broken then they will have be sign a Form here then have a Check sent to you.If that ok to do that if you would for us.
Спасибо.
Здравствуйте. Недавно пришла поврежденная ems посылка. Судя по составленому акту,который пришел вместе с посылкой, посылка была повреждена по пути в Россию. Продавец накатал претензию на свою почту(США). Далее он попросил меня сходить в свое почтовое отделение и что то там сделать. Я прошу Вас помочь мне разобрать это самое "что то". Вот его письмо:
Ok USPS told me to tell you if you would. They said to go back to USPS Post Office & ask for a Manager & show them its damaged & they will see the Claim when they pull up the Tracking Claim Number. Then he said USPS in the USA will send you a Full Refund of the Amount Plus Keep the Laptop. So basically We are really sorry about this. He said Yes it could have been Broken here but just needs that Ok from there End that its broken then they will have be sign a Form here then have a Check sent to you.If that ok to do that if you would for us.
Спасибо.