Владимир Гетьман
Новичок
- Регистрация
- 1 Дек 2015
- Сообщения
- 9
- Баллы
- 0
Привет. Нужна помощь. Как правильно вернуть товар обратно продавцу чтобы не встрять на деньги.
Купил радиоуправляемую машинку, продавец обманул с характеристиками, я открыл диспут на всю стоимость и обострил его через время. Сегодня пришло решение:
Status of case: Complaint Pending
Solution: The Buyer should return the goods based on the agreement.
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: 1. Select the agreed shipping method to return the goods according to the seller's returning address;
2. Return the parcel with a valid tracking number. You are responsible for the loss of the parcel without tracking number;
3. Provide the receipt or invoice of the shipping fee, and the account for compensation. Otherwise we will assume that you have given up the compensation for the return cost.
Seller: pay the shipping cost to the buyer after he provides the account information.
Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
Please log in to <http://trad_________> to provide the evidence to Аллиэкспрес before the due date.
Dear Vladimir Getman,
Thank you for contacting Алли. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <69876993899757>.
Сумма диспута 65.82$, прод в возврате денег отказывал.
На сайте алли появились кнопки: ответить сейчас и отменить спор.
Купил радиоуправляемую машинку, продавец обманул с характеристиками, я открыл диспут на всю стоимость и обострил его через время. Сегодня пришло решение:
Status of case: Complaint Pending
Solution: The Buyer should return the goods based on the agreement.
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: 1. Select the agreed shipping method to return the goods according to the seller's returning address;
2. Return the parcel with a valid tracking number. You are responsible for the loss of the parcel without tracking number;
3. Provide the receipt or invoice of the shipping fee, and the account for compensation. Otherwise we will assume that you have given up the compensation for the return cost.
Seller: pay the shipping cost to the buyer after he provides the account information.
Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
Please log in to <http://trad_________> to provide the evidence to Аллиэкспрес before the due date.
Dear Vladimir Getman,
Thank you for contacting Алли. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <69876993899757>.
Сумма диспута 65.82$, прод в возврате денег отказывал.
На сайте алли появились кнопки: ответить сейчас и отменить спор.