N
natyy
Новичок
Ситуация такая: лот не получен, срок для подачи диспута истекает. При попытке начать диспут сразу после выбора категории товара выдается сообщение:
"End Communication and Escalate to a Claim
Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.
PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.
PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days."
Диспут без перевода в клайм открыть не получается.
"Your seller is currently unable to respond to this dispute" - Чтобы это значило? Селлер выглядит вполне надежным: более 2 тыс положительных отзывов; выставлено более 4 тыс лотов. В общем сразу переводить диспут в клайм мне бы не хотелось - есть подозрение, что селлер просто забыл выслать товар. Написала селлеру. Жду ответа и гадаю что-же делать? Стоит ли нажимать на "escalate to a claime"?
Заголовок темы должен отражать ее содержимое!
отредактировано модератором
"End Communication and Escalate to a Claim
Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.
PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.
PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days."
Диспут без перевода в клайм открыть не получается.
"Your seller is currently unable to respond to this dispute" - Чтобы это значило? Селлер выглядит вполне надежным: более 2 тыс положительных отзывов; выставлено более 4 тыс лотов. В общем сразу переводить диспут в клайм мне бы не хотелось - есть подозрение, что селлер просто забыл выслать товар. Написала селлеру. Жду ответа и гадаю что-же делать? Стоит ли нажимать на "escalate to a claime"?
Заголовок темы должен отражать ее содержимое!
отредактировано модератором