Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Здравствуйте! Заказал товар со страницы Dr. Berg Hydration Keto Electrolyte Powder на адрес склада посредника в США. Пришел совсем другой товар. На странице товара указано, что он не подлежит возврату. Связался с саппортом, работник извинился за ошибку, но заявил, что Амазон не несет в данном случае ответственности и посоветовал связаться с экспедитором этого товара. На вопрос, откуда взять контакты этого экспедитора, посоветовал найти его на странице данного товара. На этой странице есть строка Ships from nearby но контактов я не нашел. Какие могут быть идеи?
экспедитор = имеется ввиду служба доставки но она здесь ни при чем
Ships from Amazon то есть доставку осуществлял амазон
на странице товара так же указано This item is non-returnable, but if the item arrives damaged or defective, you may request a refund or replacement.
у тебя пришел не тот товар = defective значит имеешь право на реплейс или рефанд. долби сапортов в чате а лучше пиши/звони с 1го раза они никонда не понимают
экспедитор = имеется ввиду служба доставки но она здесь ни при чем
Ships from Amazon то есть доставку осуществлял амазон
на странице товара так же указано This item is non-returnable, but if the item arrives damaged or defective, you may request a refund or replacement.
у тебя пришел не тот товар = defective значит имеешь право на реплейс или рефанд. долби сапортов в чате а лучше пиши/звони с 1го раза они никонда не понимают
Возвращаясь к напечатанному. Прождал энное количество времени, но refund не получил. Вновь обратился в поддержку. Привожу отрывки бесед: I received a different item. I contacted Amazon support 2023.05.12. Support said to make a refund within 5 business days. This deadline has passed, but I have not received the money.
Upon checking the item was shipped through a freight forwarder I have checked with my resources and unfortunately, we're unable to issue refund/replacement/concession as order is non returnable as well it was delivered through Freight. In this case, I request you to contact them the details to contact them would be on the email confirmation of the order
How can I contact to a freight forwarder?
freight-forwarder-lost@amazon.com I reported this to "freight-forwarder-lost@amazon.com", Mon, 22 May 2023. Didn't receive any response. My last appeal to support - they gave an answer to wait 5 business days before receiving a response after sending a mail to the address "freight-forwarder-lost@amazon.com". This deadline has passed. I have not received a reply. Please help me get my money back.
Yes, I understand and I would have felt the same. I'm abide by company policies and unable to make an exception.
Freight Forwarders are used to deliver items to a different country. It was first delivered by Amazon logistics to the US address then Freight delivered the item.
The freight Forwarder is the one who delivered the item. Please contact them to resolve this issue.
I really understand this is very unfortunate. Please know that I will do everything in my position to get this fixed for you. As being abide by policy, we're unable to issue refund/replacement.
I bought a product, received something else instead of it and am not entitled to a refund of my money?
As policy, we're not in position to offer refund/replacement/compensation in this case. I hope you understand my limitations.
I'll forward your feedback to the concern team to look in to it and do the needful to optimize customer's satisfaction. ========================= Что ещё можно предпринять?