E
emil_ufa
Новичок
Всем добрый день.
В декабре я получил дохлый HDD 120Gb для XBOX360.
Списались с продавцом. Я отправил ему винт обратно.
В середине января я спрашивал у него о получении посылки, на что он отвечал- сорри, посылки не было.
Я решил открыть диспут в Палке. Сегодня увидел статус диспута -closed.
We have completed our investigation of this case. No further action is required by you at this time. We have denied this claim. As stated in our User Agreement, PayPal's Buyer Complaint Policy only applies to the shipment of goods, not to disputes about the attributes or quality of the goods received. We have noted your claim in the seller's record. The seller's account privileges will be limited if excessive complaints are received.
На попытку открыть диспут снова получаю
You have already identified an issue with this transaction. Please visit the Resolution Center to view the status of your open cases.
Продавец не отвечает на письма, палка не дает открыть диспут снова.
Фидбэк продавцу я тоже не могу оставить ибо прошло более 90 дней.
Как быть в данной ситуации?
В декабре я получил дохлый HDD 120Gb для XBOX360.
Списались с продавцом. Я отправил ему винт обратно.
В середине января я спрашивал у него о получении посылки, на что он отвечал- сорри, посылки не было.
Я решил открыть диспут в Палке. Сегодня увидел статус диспута -closed.
We have completed our investigation of this case. No further action is required by you at this time. We have denied this claim. As stated in our User Agreement, PayPal's Buyer Complaint Policy only applies to the shipment of goods, not to disputes about the attributes or quality of the goods received. We have noted your claim in the seller's record. The seller's account privileges will be limited if excessive complaints are received.
На попытку открыть диспут снова получаю
You have already identified an issue with this transaction. Please visit the Resolution Center to view the status of your open cases.
Продавец не отвечает на письма, палка не дает открыть диспут снова.
Фидбэк продавцу я тоже не могу оставить ибо прошло более 90 дней.
Как быть в данной ситуации?