Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Уважаемые камрады, сталкиваюсь с таким расследованием не в первой, но все предыдущие случаи "замораживания" денег были уже после отправки товара, и стоимость товара была на "ай чего уж там". Вчера покупатель из US с 0 рейтингом приобрел электронную вещицу стоимостью 300 у.е. Деньги до PP дошли, но они их сразу заморозили, текст письма:
You have received a payment that we believe may not have been authorized by the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are investigating:
Buyer's email: buyer@email.com Transaction date: 16 oct 2012
We recommend that you don’t ship the item until our investigation is complete. If you’ve already shipped the item, please log in to your PayPal account and go to the Resolution Center to provide the shipping details.
In order to continue our investigation, we need some additional information from you.
Here’s how to provide us the information we need:
1. Log in to your PayPal account. 2. Click “Resolution Center” near the top of the page. 3. Click "Resolve" in the Action column to view the information we need. 4. You can either fax or upload your documents to us.
You can fax your documents to us at: 88003332679
Please include a fax cover sheet that includes the email address registered on your PayPal account and your case ID number.
Here’s how to upload your documents:
1. Log in to your PayPal account. 2. Click “Resolution Center” near the top of the page. 3. Find your case under "Resolution Center cases," then click "Resolve" next to the request for documentation. 4. Click “Upload Files.” 5. Click “Browse” to find the file you want to send, and then click “Open.” 6. Enter a title for the file. 7. Select the type of evidence, and then click “Attach This File.” 8. Attach any other files, and then click “Send Files to PayPal.”
Please provide this information within 7 days.
This payment will remain on hold and unavailable to you until we complete our investigation. We will email you when we complete our investigation.
Собственно покупателя я уже поставил в известность об этом расследовании. Вопрос в чем, что делать теперь, ждать ответа?
При разрешении этого дела, есть 4 варианта - Я уже отправил айтем и погу подтвердить это, я готов сделать рефунд, я уже сделал рефунд, и другое. В другом я описал сделку, что мол купил он на ebay, купил то-то, такой-то item number.
Дальше просто ждать? Или в таких ситуациях надо бежать на почту отправлять и скидывать квитанцию об отправке? Как вооще лучше поступать в таких ситуациях, и от каких факторов зависят эти расследования (по личному опыту) ??