Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
To protect you from problematic transactions, we sometimes request additional information about PayPal payments.
We need more information about this transaction. Please log into your PayPal account, click the Resolution Center link in the menu bar and provide the necessary information by 20-02-2009.
We recommend that you not ship the item until our investigation is complete. If you've already shipped the item, please log in and let us know the tracking number and the address you shipped the item to. You may also contact the shipping company to stop the delivery of the item.
Note that we have placed a temporary hold on the funds until we complete our investigation. We apologize for the inconvenience. Thank you for your cooperation.
Sincerely, PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page."
Я не знаю, что делать. речь идёт всего о 26$. Зотела сделать refund, но для этого требуется ввести адрес того, кто у меня товар покупал. А дело в том, что покупали электронный товар (баннеры), доставка была тоже электронная. Есть ли вероятность что палку заблокируют? Или можно просто ждать окончания "расследования", а деньги затом вернут покупателю? Помогите советом, пожалуйста! :Rose: