kamenton
Начинающий
Claim по неполучению. Ранее уже был опыт неполучения товаров с последующим клЭймом.
Вопрос таков:
пришло письмо от service@intl.paypal.com со следующим содержанием:
We are currently in the process of investigating your claim:
Case Number: PP-001-***-***-***
Transaction Date: May 23, 2011
Transaction Amount: -$* USD
Seller's Email: ***@yahoo.com
Seller's Name: R* S*
To continue our investigation, we require some additional information about
the item in question.
Please contact us at complaint-response@intl.paypal.com with details of the
transaction, including a description of the item that you purchased.
Thank you for your cooperation.
Sincerely,
Protection Services Department
Как предоставить это самую additional information? Что именно они хотят услышать? Зачем им описание лота, который я купил и почему они не спросят продавца об этом?
Может это письмо можно проигнорировать?
Вопрос таков:
пришло письмо от service@intl.paypal.com со следующим содержанием:
We are currently in the process of investigating your claim:
Case Number: PP-001-***-***-***
Transaction Date: May 23, 2011
Transaction Amount: -$* USD
Seller's Email: ***@yahoo.com
Seller's Name: R* S*
To continue our investigation, we require some additional information about
the item in question.
Please contact us at complaint-response@intl.paypal.com with details of the
transaction, including a description of the item that you purchased.
Thank you for your cooperation.
Sincerely,
Protection Services Department
Как предоставить это самую additional information? Что именно они хотят услышать? Зачем им описание лота, который я купил и почему они не спросят продавца об этом?
Может это письмо можно проигнорировать?