Vikudik
Новичок
Получил от продавца зарядное устройство (цена вопроса 55$). Зарядка оказалась не рабочая, с продавцом договориться не удалось, он утверждал что всё нормально работало. Открыл диспут, ПайПал мне дал адрес продавца для возврата зарядки. Через время получаю письмо от продавца где указан адрес совсем другой. Однако я отправил посылсу на адрес данный мне ПайПалом. Сегодня получаю от администрации письмо:
We have completed our investigation of this case. We have denied this claim and a refund will not be issued. The tracking information provided by the seller did not confirm that the item was shipped to you.
Однако это не так!!! На сайте почты этот номер прослеживается: RA09 7252 702R U
Your item was processed through and left our BROOKLYN, NY 11256 facility on June 12, 2009. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later
Подскажите что можно сделать?
We have completed our investigation of this case. We have denied this claim and a refund will not be issued. The tracking information provided by the seller did not confirm that the item was shipped to you.
Однако это не так!!! На сайте почты этот номер прослеживается: RA09 7252 702R U
Your item was processed through and left our BROOKLYN, NY 11256 facility on June 12, 2009. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later
Подскажите что можно сделать?