Y
yesRuslik
Новичок
Здравствуйте,
Подскажите как быть.
Купил на ебее товар, пришло не то что покупал.
В листинге товара уже нет, продавец забанен.
Открыл диспут, перевел в клайм. Получил от пейпела такое
Status
After careful review, we have determined that you are eligible for a refund. To qualify for this refund, please ship the items whose claims were granted back to the seller in their original condition and keep your tracking information. You are responsible for shipping and handling costs.
Please mail to:LiWanQuKangWangZhongLuShiJiGuangChangJinNiuZuo1202, GuangZhouShi, 广东省 510145 China
Please provide online tracking information by Feb 5, 2012. Once we confirm that the merchandise was delivered, we'll process a refund based on our protection policies.
Вопросов 2.
1) через какую службу из Украины отправить товар обратно, чтобы был онлайн-трекинг?
2) адрес, как мне кажется не похож на адрес. Или я ничего не смыслю в китайских адресах?
Спасибо.
Подскажите как быть.
Купил на ебее товар, пришло не то что покупал.
В листинге товара уже нет, продавец забанен.
Открыл диспут, перевел в клайм. Получил от пейпела такое
Status
After careful review, we have determined that you are eligible for a refund. To qualify for this refund, please ship the items whose claims were granted back to the seller in their original condition and keep your tracking information. You are responsible for shipping and handling costs.
Please mail to:LiWanQuKangWangZhongLuShiJiGuangChangJinNiuZuo1202, GuangZhouShi, 广东省 510145 China
Please provide online tracking information by Feb 5, 2012. Once we confirm that the merchandise was delivered, we'll process a refund based on our protection policies.
Вопросов 2.
1) через какую службу из Украины отправить товар обратно, чтобы был онлайн-трекинг?
2) адрес, как мне кажется не похож на адрес. Или я ничего не смыслю в китайских адресах?
Спасибо.