ezh-1
Новичок
Заказал товар в Ральфлоран и Аэропостал. Через пару дней после оплаты заказа пришли следующие уведомления:
1) Your order has been cancelled.
We regret to inform you that your recent aeropostale.com | ps4u.com order has been cancelled. We sincerely apologize for this inconvenience.
Your satisfaction is very important to us.If you have any questions about your order, call our Customer Service Department at (877) 289-2376.
We appreciate your business and apologize for any inconvenience this may have caused.
2)Unfortunately, we are having difficulty processing order number 8275667198, possibly due to an error in payment information we received with your order. (Errors may include an incorrectly entered credit card number or expiration date.) We apologize for this inconvenience.
Please review and confirm the information below so that we can process your order. We are sorry for any inconvenience this may cause.
Name: Mr ***** *******
Billing Address: 165 AMBOY RD
Unit 710 for 1560
MORGANVILLE, NJ 07751
Credit Card ending in: 9402
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Карта Мастер-кард от Русского стандарта. Оплата была выполнена незамедлительно.
Картой пользуюсь недавно, проблем с ибеем и амазоном не возникало.
Я написал в службу поддержки, но предполагаю, что ответа можно ждать около недели.
В связи с этой фигней, появилось два вопроса:
Почему отменен заказ?
Когда можно ждать возвращения денег на карту?
Уважаемые сопесочники! Прошу вашего совета.
1) Your order has been cancelled.
We regret to inform you that your recent aeropostale.com | ps4u.com order has been cancelled. We sincerely apologize for this inconvenience.
Your satisfaction is very important to us.If you have any questions about your order, call our Customer Service Department at (877) 289-2376.
We appreciate your business and apologize for any inconvenience this may have caused.
2)Unfortunately, we are having difficulty processing order number 8275667198, possibly due to an error in payment information we received with your order. (Errors may include an incorrectly entered credit card number or expiration date.) We apologize for this inconvenience.
Please review and confirm the information below so that we can process your order. We are sorry for any inconvenience this may cause.
Name: Mr ***** *******
Billing Address: 165 AMBOY RD
Unit 710 for 1560
MORGANVILLE, NJ 07751
Credit Card ending in: 9402
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Карта Мастер-кард от Русского стандарта. Оплата была выполнена незамедлительно.
Картой пользуюсь недавно, проблем с ибеем и амазоном не возникало.
Я написал в службу поддержки, но предполагаю, что ответа можно ждать около недели.
В связи с этой фигней, появилось два вопроса:
Почему отменен заказ?
Когда можно ждать возвращения денег на карту?
Уважаемые сопесочники! Прошу вашего совета.