Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Подскажите, открыл кейс, было написано что если продавец не ответит через 7 дней, от вы можете обострить кейс, вот прошло 7 дней, продавец не ответил и пришло письмо от ебей: Your case is open, and we wanted to check in with you to see if the issue has been resolved. We encourage you to contact your seller to work things out.
If you were able to work this out with the seller, you can close this case in the Resolution Center.
If we don't hear back from you by Jan 25, 2013, we'll assume you've worked out this issue and your case will automatically close.
You can view the details of this case in the Resolution Center.
Захожу в кейс. и там написано
If the seller has not contacted you, please let us know.
и кнопка RESPOND TO CASE, что это значит, ответить? И дальше из моих возможностей есть: Escalate this case to eBay Customer Support for a final decision if you are not satisfied. мне нужно нажимать ESCALATE this case?