Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Оплату получил, айтем отправил, а PP сам case открывает
Оплату получил 12.01, айтем отправил на след день, а Paypal сам case открывает и рекомендует не отправлять айтем.
Что это за новые приколы ?
****
Dear ***,
To protect you from problematic transactions, we sometimes request additional information about PayPal payments.
We need more information about this transaction. Please log in to your PayPal account, click the "Resolution Center"tab, and provide more information by 1/29/2009.
We recommend that you not ship the item until our investigation is complete. If you've already shipped the item, please log in and let us know where you shipped it.
We have placed a temporary hold on the funds until we complete our investigation.
If you need to provide information by fax, click and print a cover sheet:
Please fax proof of shipment or proof of refund to +1-402-537-5760. Thank you for your cooperation.
Sincerely, PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
палке данный перевод показался подозрительным, она требует подтверждений, придется слать документы.. и деньги будут в холде до конца расследования..
тут скорее всего дело в покупателе, который возможно оплачивал с другого айпишника/компа, либо просто он unverified, и к нему у палки есть вопросы.. в самой палке сказано, что она постоянно мониторит все транзакции и время от времени выбирает наиболее сомнительные (на её взгляд) для проверки. если в вашем случае обе стороны адекваты, то проблем возникнуть не должно..
Там дальше все интереснее и интереснее: Этакий опросник, из 4 вопросов
1) I have not shipped the item and I would like to refund the payment.
2) I can provide proof that the item was shipped through an approved shipper to the address on the Transaction Details page. What information can you provide? -I can provide online tracking information. -I can upload or fax proof that the item was shipped. 3) I have refunded the payment for this transaction. 4) None of these apply to me.
Во втором случае еще под вопросы насчет доказательств отправки.
Ну если с первыми двумя все понятно, интересно, что будет в 3-м и 4 -м случае?
Эти твари (PP) вернули ему деньги. Хотя он получил айтем - есть позитив от покупателя.
Ничего не остается как поставить warn покупателю как за неполученную оплату.
***
Dear ,
We've concluded our investigation into the transaction detailed below.
Because we determined that you did not meet the eligibility requirements for the PayPal Seller Protection Policy, you are being charged for this reversed transaction. We've returned the funds to the PayPal account holder, and your account will be debited for the amount of this transaction.
Most of the payments you receive will be from, honest buyers. PayPal wants to help ensure that your transactions are as safe as possible.
You can often reduce your risk by paying close attention to payment details and unusual requests.
* Watch for address inconsistencies: It's fairly common for a buyer's shipping address to be different from the billing address. In some cases, though, it could indicate fraud. For instance, a high-priced item that has a billing address in one country and a shipping address in another may be suspicious.
* Beware of unusual requests that could indicate suspicious activity, such as:
- Buyers who want rush shipment at any cost - Buyers who send partial payments from different PayPal accounts - Do not make payment in full
Go to the PayPal Security Center for more information.