Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Доброго времени суток уважаемые форумчане. Купил товар у продавца в Германии. И вот незадача. Не могу оплатить: мне пришло сообщение что от меня более ничего не требуется, платеж мой обрабатывается, НО, деньги с карты не списаны, прод их не получил. Я написал сообщение в службу поддержки и мне написали следующее:
Hello Boris,
Thank you for contacting eBay Customer Support regarding paying for item 162399478574.
I am sorry to hear that you are facing issues with the payment for the above item. I understand that the seller did not recieve the PayPal payment for the item. Rest assured, I recommend you to pay for the item via bank transfer.
I appreciate your efforts in contacting the seller to pay for the item and resolve the issue on your own. I would like to inform you that as the seller is from Germany, the default payment method on eBay Germany is bank transfer. They don't support PayPal in Germany and due to this PayPal payments are unsuccessful.
I checked the communication between you and the seller and found that the seller has provided their bank details. Further, you have already paid via bank transfer on March 3rd.
For future reference, whenever the item location is Germany, you can log in to www.ebay.de (eBay German site) and by Clicking on “Pay Now” link; you will be redirected to the checkout page. Please use the Google Chrome browser so that you can simply do a right click and select “Translate it to English” to translate the German language to English. On the checkout page, please select the “Transfer” option and you will be redirected to get the sellers bank details where you can transfer the amount.
If you are referring to different item, please get back to us with the item number. So that we can investigate the issue and resolve it.
I am glad to be of assistance to you today. Please feel free to write back to us if you have further questions.
Уважаемый mobilvip, а как понять сообщение ибэя ? Они пишут что я оплатил.
I checked the communication between you and the seller and found that the seller has provided their bank details. Further, you have already paid via bank transfer on March 3rd.
Вы же сами пишете, что деньги с карты не списаны. В ответе техподдержки Вам написали что прод не принимает палку и посоветовали оплатить на банк счет. Чтобы это сделать Вам надо обратиться к посредникам.