• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Ограничили продажи. подскажите пути решения проблемы

  • Автор темы rareshoprussia
  • Дата начала
R

rareshoprussia

Новичок
Регистрация
4 Июн 2011
Сообщения
4
Баллы
0
Местоположение
Томск
ограничили продажи. подскажите пути решения проблемы

Так как в рашу палка не принимает деньги за продажи я использовал услуги посредника. но в последний раз ебай ограничил мои лимиты, пришло такое сообщение:

"Dear

To help members have a safe and successful experience on eBay, we sometimes place limits, restrictions, or suspensions on accounts.

Based on your financial information, contact information, or buying and selling activity, it looks like your account is associated with the account (westernbid). Normally, when 2 accounts share this sort of information it indicates that the accounts belong to the same person. Since this other account is limited, restricted, suspended, or not meeting minimum seller standards, you will not be able to sell until you provide us with information that helps us to confirm your identity.

There are 2 ways that you can provide this information. You can go to the "All Selling" section of My eBay and click the "Request higher selling limits" link in the "Monthly Limits" section. Or, you can click the "request higher selling limits" link in the message that you receive the next time you try to list an item. We'll ask you to confirm some information and may send you an email explaining what you need to do next. Until we verify this information, we won't be able to increase your limits.

If you see a message letting you know you've successfully increased your selling limits, the restriction on your account will be removed and you can begin selling again. You'll be able to sell up to 10 items or $500 per month on this account.

Limits on your account may automatically increase after 90 days, once you've established a reputation as a successful seller. You can increase your limits immediately by resolving any issues with the original account. Instructions on how to resolve any issues were sent to the email address registered to that account."

На страничке "Request higher selling limits" пытаюсь ввести данные, но всегда пишет что они не совпадают с отчетами.

Сто такое User ID(Established seller account)?
Про телефон и зип код тоже пишет что не правильно, хотя как тока не пробовал вводить.

По телефону им не могу позвонить (немой).

Связался с ними по чату дали почту cbtquestions@ebay.com, туда писал, месяц прошел ответа нет.

помогите господа советом, как достучаться до ебай, как можно решить мою проблему! заранее благодарен.
 
B

Bolshoy

Новичок
Регистрация
14 Ноя 2010
Сообщения
484
Баллы
0
Местоположение
Евразия
Re: ограничили продажи. подскажите пути решения проблемы

...По телефону им не могу позвонить (немой)..
Реально немой, или только англо-немой (как я)? Тогда вам следует найти хотя бы худо-бедно ангоговорящего помощника и сделать обязательный звонок к ним в саппорт. У них в саппорте основная политика - это именно что голосовая идентификация юзера. Но перед звонком, надо обязательно выслать им на телефоны факсовые копии своих документов: Паспорт, права (если есть), выписка о квартплате с фамилией и адресом, справку с банка на английском, так же с фамилией и с адресом.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live