• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Нужна Ваша помощь

kkama

kkama

Новичок
Регистрация
29 Ноя 2006
Сообщения
8
Баллы
0
Местоположение
Санкт-Петербург
нужна Ваша помощь

Это моя первая покупка.Оплатил через РауРаl.C продавцом не связывался.На мыло пришло след. письмо:

Dear konstantin.k (kamaspb@gmail.com),

The following is a notice from eBay Trust & Safety regarding:

Item Number - 130049100401
Item Title - Brand new Lacoste cap - hat

Our records show that you were a bidder on this item. We recently removed this listing and have suspended the seller's trading privileges. Due to privacy concerns we will not be able to share further details related to this seller.

If someone claiming to be the seller asks you to complete a transaction outside of eBay, we strongly recommend that you ignore the request. Transactions for items listed on eBay that are completed outside of the eBay marketplace are not covered by the Buyer Protection services offered by eBay and can be highly indicative of fraud.

If you have not sent payment to the seller, we urge you to not proceed with the transaction.

If you have already paid, you may wish to pursue recouping your funds. Some steps you might take include:

1. Ask the seller for a refund
2. If you paid by check, ask your bank to stop payment
3. If you paid by credit card, contact your credit card company's security department
4. If you have made a payment by money order or wire transfer, you may contact that company for further information at 1-800-325-6000 (Western Union), or at 1-800-926-9400 (Money Gram)
5. If you paid with PayPal, review the Buyer Complaint Process at:

/csg/p?www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/protections-buyer-outside

6. Review eligibility requirements for eBay's standard purchase protection program at:


There are many tips on how to protect yourself with any Internet transaction in the eBay Security Center located at:


Our goal is to ensure that your eBay experience is safe so that you can buy confidently. It is rare that something goes wrong with a transaction on eBay, but we're here to help you protect yourself in the event it does. If you have any questions, please reply directly to this email.

Regards,
Customer Support (Trust and Safety Department)

Не подскажите,чего делать теперь?Что всё это значит?)))
 
Andrey+

Andrey+

Крутой иБаер
Регистрация
25 Мар 2005
Сообщения
139
Баллы
1 023
Местоположение
Санкт-Петербург
Скорее всего селлера засуспендили за то что он продаёт бренд без разрешения или продаёт подделки. Если заплатил палом - там написано что именно нужно сделать.
 
i-buy.pro

i-buy.pro

Посредник
Регистрация
25 Авг 2006
Сообщения
1 635
Баллы
0
Местоположение
Германия, Mannheim
Всё верно, продавец жулик и его как раз взяли под белы ручки :)

Тяните деньги не раздумывая назад.
 
kkama

kkama

Новичок
Регистрация
29 Ноя 2006
Сообщения
8
Баллы
0
Местоположение
Санкт-Петербург
Селлер прислал письмишко:
Hi there, thanks for your email. We are trying to get our account back. In the meantime, don't worry. All orders will still have been sent. I hope you like it when it arrives. Thanks, Ben
Всё таки мне попробывать вернуть потраченые средства?Или подождать недельку?...я по форуму порылся но так и не нашёл каким образом вернуть денюжку переведённую через палку?Не подскажете процесс возврата-с инглишом у меня проблемы небольшие))?
Спасибо.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live