X
xeus
Новичок
Добрый день! Купил мануал к устройству по цене самого устройства. Только после оплаты обнаружил лохотрон(когда покупал на фотках было устройство). Получилось так что продавец скинул трэк который не отслеживается в россии уже 2й месяц, посылку так и не получил. вчера открыл диспут с просьбой вернуть деньги. продавец ответил типа: давай вышлем скан мануала тебе на электронку, я естественно отказался. Он мне ответил но я не понял что он предлогает. Обьясните что делать.
Вот наша переписка."eBay Customer Support has opened a case for you.The seller has until Feb 06, 2014 to respond. Jan 31, 2014 at 5:00 PM"The details you provided:"You haven't received the item."You paid for the item on Dec 05, 2013.
Additional information:"
Seller's message:"
Your message to the seller:"
Seller's message:
Помогите перевести последнее - что он хочет от меня и как вернуть деньги.
Вот наша переписка."eBay Customer Support has opened a case for you.The seller has until Feb 06, 2014 to respond. Jan 31, 2014 at 5:00 PM"The details you provided:"You haven't received the item."You paid for the item on Dec 05, 2013.
Additional information:"
""Hi friend! I didn't recieved item yet and can't track purchase. ""You've requested:"A refund. The refund amount includes the purchase price plus original shipping.
Seller's message:"
"We are very sorry that the manual has not been received. Tracking is very difficult to your country and we have considered ceasing to sell to Russia for that reason. I would propose that we scan and sent you a manual by e-mail to settle the case. We can do that today. Let me know if you want to receive a scan and the best e-mail address for you. Jim Tucker"
Your message to the seller:"
"Thank you Jim for response, but i don't need that manual anymore."
Seller's message:
Помогите перевести последнее - что он хочет от меня и как вернуть деньги.