M
moi
Новичок
Всем привет! Собираюсь продавать в интернете интеллектуальные услуги. По факту ничего физического и даже цифрового покупателю не передается. Вот хочу составить Refund Policy, соответственно заранее подумав, как оградить себя на будущее от неадекватных требований возврата денег. Пока написал такой абзац:
72-hour guarantee on all repairs (3 business days):
If you believe that My Service LTD was unable to solve your problem or do the work that we promised to do, you may contact My Service LTD for a refund of any fees that you have already paid for such deficient technical support services. We will refund fees provided My Service LTD receives your request within seventy-two (72) hours (3 business days) after the completion of the deficient technical services. My Service LTD also provides up to 72-hours (3 business days) of no-charge phone, Live-chat, and remote support after each repair. My Service LTD reserves the right to request additional information from you, or reject the request for a refund, if My Service LTD reasonably believes that a refund request is abusive.
Предполагается что клиенты будут расплачиваться картами Master/Visa. Есть ли у этих систем какая-та своя refund policy, которой покупатель может воспользоваться? Или может быть даже у каждого банка, выпустившего карту? Что если я в будущем прикручу PayPal как способ оплаты?
Буду благодарен за консультацию.
72-hour guarantee on all repairs (3 business days):
If you believe that My Service LTD was unable to solve your problem or do the work that we promised to do, you may contact My Service LTD for a refund of any fees that you have already paid for such deficient technical support services. We will refund fees provided My Service LTD receives your request within seventy-two (72) hours (3 business days) after the completion of the deficient technical services. My Service LTD also provides up to 72-hours (3 business days) of no-charge phone, Live-chat, and remote support after each repair. My Service LTD reserves the right to request additional information from you, or reject the request for a refund, if My Service LTD reasonably believes that a refund request is abusive.
Предполагается что клиенты будут расплачиваться картами Master/Visa. Есть ли у этих систем какая-та своя refund policy, которой покупатель может воспользоваться? Или может быть даже у каждого банка, выпустившего карту? Что если я в будущем прикручу PayPal как способ оплаты?
Буду благодарен за консультацию.