X
xdvbk
Продвинутый
не приехал товар. дня начала писал продавцу. от него типичные отписки - подождите, возможно где то застрял и т.п.
в последний день открываю диспут
в опциях выбираю, что я хочу получить товар.
и тут от продавца приходит такое сообщение
Dear friend, So sorry for any trouble and i can resend a new one for free, but as following ebay’s new rule in 2017, we have to close the case asap to avoid cause more hurt to our store, so we can not resend if u do not close the case, would u help to close the case first and send an email to remind me resend the parcel? If u can not do that, pls let me know, we can refund u to close it ,hope you can repay when you receive it in the future, thanks for your understanding , Wait for your kind reply, Best regards
вот теперь сижу думаю, правдали что то менялось? или просто отмораживается таким изощренным методом?
в последний день открываю диспут
в опциях выбираю, что я хочу получить товар.
и тут от продавца приходит такое сообщение
Dear friend, So sorry for any trouble and i can resend a new one for free, but as following ebay’s new rule in 2017, we have to close the case asap to avoid cause more hurt to our store, so we can not resend if u do not close the case, would u help to close the case first and send an email to remind me resend the parcel? If u can not do that, pls let me know, we can refund u to close it ,hope you can repay when you receive it in the future, thanks for your understanding , Wait for your kind reply, Best regards
вот теперь сижу думаю, правдали что то менялось? или просто отмораживается таким изощренным методом?