Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
не смогла оплатить лот не принимают, проверила в банке сказали что с картой все в порядке. Связалась с Paypal.com ответили письмом:
Dear ***** *****,
My name is Rampell from PayPal Customer Support.
I understand that you wanted to send money using your PayPal account to purchase an item online but the system is declining your request. We have checked your account and we have figured out that the reason why this payment is not completing is because your credit card issuer is not granting our request to use their system. In order to resolve this, we suggest you to call your credit card issuer's Authorization Department to have this checked, and allow PayPal to request your funds to process your transactions.
If there is a need for you to email us back, we will be more than happy to accommodate your concerns about your account.
Thanks for sharing your concerns with us. We value what you have to say, and we know situations like this can be difficult. If you have more questions, visit our Help Center by clicking "Help" in the top right corner of any PayPal page.
Add your mobile number to your PayPal account so we can reach you right away if we ever need to verify account activity with you. Simply log in to your PayPal account, click "Profile" near the top of the page and then click "Update" beside "Phone."
You can also make and receive payments with your mobile phone when you add it to your PayPal account. After you confirm your number and create a PIN, you'll be able to get money, send money, check your balance, or manage your account from your phone using simple text messages.
Consumer advisory: PayPal Pte Ltd, the Holder of the PayPal™ payment service stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Singapore. Consumers (users) are advised to read the terms and conditions carefully.
И что мне нужно сделать? Опять позвонила в банк сказали переждать 1-2 дня
У Вас в пейпал не зарегистрировано еще какой-нибудь карты? А то у меня как-то было также, зарегистрировал новую карту сделал ее по умолчанию, до этого была зарегина другая на которой нулевой баланс. При оплате лота выскакивала ошибка, в общем удалил старую карту и все заработало. Может быть конечно уже другой случай)
Та же проблема Являюсь новичком. К палке привязано две карты, на которых достаточно денег. На ибее вчера выиграл два аукциона (800$ и 1000$). Первый лот оплатить удалось, а вот со вторым уже затык - не дает оплачивать. В банк звонил - с картами все в порядке - говорят что никаких запросов на транзакцию от палки на второй лот не поступало (ни по первой ни по второй карте - пытался оплатить несколько раз с каждой). При этом карты верифицированы палкой и я имею статус: "Проверенный" (в описании к статусу сказано: "
Что самое важное, теперь вы можете отправлять неограниченное количество платежей с вашего счета PayPal
") На первый запрос в палку получил такое же письмо как у ТС. Что делать, помогите советом, а?
Добавлено спустя 1 ч. 36 мин. В-общем, списался с саппортом палки, вот что прислали:
"Thank you for contacting PayPal regarding your problems with making the payment
I have reviewed your PayPal account and can see that your payment of $1,035.00 USD has been stopped by our internal security system.
To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every payment before it's approved. Occasionally, we may block the use of a particular card or your balance if there may be a higher-than-normal level of risk associated with the transaction.
When a payment is blocked, this is not a reflection of you or your account activities. Our internal security system is an automated system which reviews all of the details of every payment that is made through PayPal. It has been designed to recognise patterns that could result in buyer complaints, unauthorised claims or chargebacks. This is similar to the way your bank or credit card issuer approves transactions.
For fraud prevention reasons, I cannot see what aspect of this payment has caused our internal security system to intervene. Neither can I override or manually change the security settings to allow your payment to go through.
I can, however, give you advice on the steps you can take to reduce the chances that our internal security system will block any future payments.
If your payment has been blocked you can: * Attempt to make the payment from a different card * Attempt to make the payment at a different time * Ensure that you are making your payment from your country of residence. If possible attempt to complete the payment from your home computer or the computer you most frequently use to access your PayPal account. We regret any inconvenience this may have caused and we advise that you contact your seller and inform them why the payment has not been completed yet. If the seller accepts payments through PayPal they will be familiar with your situation."
Причина в том, что сумма 800$ и 1000$ а вы новичок на PayPal Начинать надо с более мелких покупок. А щас бестолку биться. Робот безопасности пайпал не пропустит у новичка такой платеж. Шансов мало.