Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Невозможен частичный возврат на русский пейпал. Это так?
Продавец пишет что не может вернуть деньги (частично) по сделке. Поддержка ебея подтвердила, что можно лишь полностью.
I understand what you mean, the issue the seller is running into, is the fact that Paypal will not allow the seller to issue a partial refund, he can only issue a full refund.
I'm not able to take the funds from the seller and issue a refund to you, but what I can do is go ahead and issue a refund to you, and not worry the seller, that way you are taken care of.
If you have any further concerns at all, please do not hesitate to give us a call, or simply reply to this email.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing eBay.
Бред. Не далее как сегодня получил партиал рефунд. Пусть он выбирает транзакцию и по ней делает партиал рефунд. Продавец, наверное, пытается просто послать деньги - вот у него и не выходит. Пусть обратить в саппорт палки - ему подскажут
Можно сказать продавцу следующее: Russian PayPal Accounts are not eligible to receive payments via "sending money". The only option is a refund in your account. You should choose the transaction and make a refund through it. Thank you for understanding, ФИО
Уже указывал в переписке чтоб не делал прямой перевод, а именно возврат. После его молчания затребовал помощь Ебея. И как результат ответ в начале темы.
Спасибо за ссылки и уже готовый ответ. Попробую добиться справедливости)
Лично у меня деньги зачислились на карту (Газпромбанк) где-то на пятый-шестой день после уведомления с PP. Читала, что процесс может занимать достаточно продолжительно время, поэтому особо не переживала.
Chempumpyrlo В смысле "тихо" ? :twisted: Там в тот же день появилось сообщение, что продавец отправил деньги и они будут зачислены на вашу карту... Ещё что то должно быть ?
Your message to eBay Customer Support: "I since March, 9th wait the promised refund."
Since you've asked eBay Customer Support to handle this case, you don't need to take any more action. Please wait for Customer Support to make a final decision on this case. We'll get back to you within 48 hours. If your issue has been resolved, please close this case.
Previous activityMar 16, 2010 at 9:07 PM You have responded to the seller.
Your message to the seller: "I since March, 9th wait the promised refund. You didn't it till now. Why? If within 1 day since the present moment I do not receive refund I will be forced to escalate the case to eBay Customer Support"
Mar 15, 2010 at 7:32 AM The seller has responded to your case with other solution.
Seller's message: "I have been out of town this weekend but will be returning tonight and try again tommorrow to get the refund issued by paypal."
Mar 15, 2010 at 2:34 AM You have responded to the seller.
Your message to the seller: "i don't recieve refund"
Mar 11, 2010 at 10:59 PM You have responded to the seller.
Your message to the seller: "Direct transfer does not need to be done. It is necessary to make refund for item. Then all will pass remarkably"
Mar 09, 2010 at 2:34 PM You have accepted the seller's partial refund offer of $25.50.
Refund information: The seller offered a partial refund of $25.50 that will be issued through PayPal by Mar 12, 2010. Your note: "LC CP-10"
Я в переписке с ебаем вообще не заметил, что просите чатичный рефунд. Вы все время упоминаете, что денег не получили и я не убежден, что ебай поддержка поняла, что вы ждете частичный возврат.
В конце я вижу, что продавец предложил вам вернуть четвертак