Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Вопрос к умным людям! Скажите, мой друг отрыл на ибаее акк...И он уже не будет продавать...Он мне хочет его отдать...Если я поменяю инфу креды, имя фамилию... а мыло останется..то это бан? Знаю, что нельзя так делать...Но не пропадать же аку... СПАСИБО ЗАРАНЕЕ! Нестор
Лучше этого не делать, хотя не факт что вырубят после смены registration information. Лучше спросить у друга разрешения чтобы торговать под его именем.
Нестор Шуфрич, если все сделать осторожно, т.е. сначала имя поменять, через неделю адрес, а еще через неделю мыло, то есть шанс, что все пройдет нормально.
Вот что обнаружил на одном из своих неактивных аккаунтов, относительно недавно менял на акке мыло и пароль. Робот четко отслеживает эти изменения и резетит пароль. Причем после восстановления акка все данные возвращаются в прежние значения.
In order to protect the security of your eBay account, we have reset your password and secret question. This action was taken because your password may have been compromised. Sometimes this happens when members respond to an email asking for personal information. Although those emails appear to come from eBay, they are really sent by people attempting to gain access to your account. We appreciate your cooperation in working with us to protect your account by taking the following steps.
Since your password was reset, you will need to create a new password by following the instructions provided below. Until you complete this process, you will not be able to bid on or list an item.
1. Click on the "site map" link at the top of most eBay pages. 2. Click on the 'I forgot my password' link located in the middle column under the 'Services' heading. 3. Once you have reached the 'Forgot Your Password?' page enter your User ID in the provided box and click on the 'Continue' button. 4. On the next page you will be asked to answer the Secret Question that you created at the time of registration OR provide one of three pieces of contact information from your eBay account. Since we have reset your Secret Question along with your password you will not have the correct answer to your secret question. Please proceed by supplying one of the three pieces of contact information requested then clicking the 'Continue' button. 5. An email with the subject line 'Forgotten Password' will then be sent to the email addressed you have tied to your eBay account. Please log into your email account and click on the link supplied to you in the email that we have sent. 6. Once you arrive at that link you will be prompted to enter your User ID one more time, then enter and reenter your new password.
IMPORTANT: In addition to changing the password on your eBay account, please change the password on your personal EMAIL account. If your old eBay password was also the password for any other online account you use (PayPal, etc.), we recommend that you immediately change those passwords as well. To maintain password security, each one of your online accounts should have a different password. Even a slight difference (one letter or number) offers substantial protection.
Taking these steps will ensure you are the only one that has access to your account. Also, please remember the following guidelines when it comes to password security:
1. Make sure your password is difficult to guess, and uses a combination of letters and numbers.
2. Don't use the same password on eBay that you use on your email account, or on other Web sites.
If you need help with this situation, please reply directly to this email, we will assist you in any way necessary.
To learn more about protecting your eBay account, please visit eBay's Security Center by clicking on the 'Safe Trading Tips' link at the bottom of any eBay page. The Security Center contains information about protecting yourself from Spoof (fake) emails, buying safely, selling safely and many other important eBay safety issues.
Thank you for your cooperation and patience in this matter.
Regards,
Customer Support (Trust and Safety Department) eBay International AG
У меня аналогичное было и недавно на работающем акке.. Ничего не менял на нем. Я связываю это с тем, что попался покупашка, который отказался оплачивать.. Я его "построил", потому как он был не прав.. И, похоже в отместку, он попытался поковыряться и зайти в мой акк.. И я предполагаю, что при попытке войти несколько раз с неправильным паролем еБей стирает пароли, и пользователь потом размораживает свой акк по специфичным вопросам, известным способом..
Если Нестор Шуфрич ни чего не поменяет, то и продавать будет спокойно. Если конечно несколько НО. Что вы его пугаете, если не поменяет, то будет все ок. А в крайности в падать не надо. И еще чего ты так переживаешь за холявный акк. Ты свои данные можешь потратить на другой акк, а не поддрерживать акк своего друга.
ну и зачем что либо менять работай по тем данным на которые регился твой друг и все , я сам часто полузюсь акком друга который живет в германии , если надо что-то продвинуть из товара элитное! а то с россией не хотят связываться если товар дороже 1000 баков, не доверяют!
eBay's Online Customer Service provides you with the information you need to buy and sell. If you can’t find the answer, we’ll connect you with one of our team members.
....If you have two eBay accounts with two different user User IDs and email addresses.... А кредитки тоже на этих двух аккаунтах могуть быть на разных людей?
You must provide proof that you are the owner of both accounts. For example, the contact information on the other account must match the contact information on the current account.
там же всё написано: You must provide proof that you are the owner of both accounts. For example, the contact information on the other account must match the contact information on the current account.