A
absid
Новичок
заказал вещь, доставка из великобритании
1-ая ушла 5 ноября, пропала
2-ая 1 декабря выслали замену, до сих пор нет
написал им чтоб вернули деньги, они мне прислали вот такое письмо:
с английским плохо дружу, а гугл мозг вынес своим переводом
объясните пожалуйста суть письма
и что делать в этой ситуации
1-ая ушла 5 ноября, пропала
2-ая 1 декабря выслали замену, до сих пор нет
написал им чтоб вернули деньги, они мне прислали вот такое письмо:
Thank you for your email and I am sorry to hear that you are waiting for your order to arrive.
I can see that your order was placed on the 01/12/10 and we advise that orders usually take up to 9 working days to be delivered, so your parcel should arrive by 14/12/10.
To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 9 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 28/12/10 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you.
It might also be useful to know that this parcel is due to be delivered by your domestic postal service and a tracking number is not available for this package.
Thanks for being so patient, and please let me know if there’s anything else I can help you with.
All the best,
с английским плохо дружу, а гугл мозг вынес своим переводом
объясните пожалуйста суть письма
и что делать в этой ситуации