• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

MC015 Купил товар, в листинге его нету, что делать?

M

mega999

Новичок
Регистрация
15 Янв 2010
Сообщения
3
Баллы
0
Местоположение
Бердск
Зашел только что на ебей в сообщения. Наткнулся на такое вот сообщение от ебей:

We're writing to let you know that the listing for the following item you bid on has been removed:

320501187029 - 1.8" Touch Shakable 4th 8GB MP3 MP4 FM ipod killer PK

We strongly recommend that you do not complete this purchase. Purchases of items listed on eBay but then completed outside of eBay are extremely risky. They are not covered by eBay buyer protection programs and are highly susceptible to fraud.

For more information on offers to buy or sell outside of eBay, please go to:

-- If you've already paid --
If you've already paid for this item but haven't received it, please remember that:
-- You have 45 days after the date that the listing ended to open a case with the seller on eBay.
-- You'll need to wait at least 3 days after the estimated date of delivery or 7 days after you paid (if no estimated delivery date was given) to open a case.
-- To open a case in eBay, click the "Contact us" link in the upper right corner of the eBay home page. Click the "My item hasn't arrived yet, what do I do?" link, and follow the instructions.
-- If you've already opened a case on eBay, you can go here to check the status:

If you paid by PayPal and the payment hasn't been claimed, you can cancel your PayPal payment by following these steps:
1. Log in to your PayPal account.
2. In the "My Account" section, click the "History" link.
3. Click "Cancel" in the "Order status/Actions" column of the payment you want to cancel.
4. Click "Cancel Payment."
Note: You won't be able to cancel the payment if it's been claimed.

-- If you paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400).
-- If you paid by check, contact your bank to stop payment.
-- If you paid by credit card, contact your credit card company.

Our goal is to keep eBay safe so you can buy confidently. It's rare that something goes wrong with a transaction on eBay. Whenever these events do occur, we try to help as much as possible to resolve the issue.

This is an automated response, so please don't reply to this message. If you still have questions, please click the "Contact us" link at the top of the eBay home page.

Thank you for your understanding.
Sincerely,
eBay Trust & Safety team

H62926


Как я понял продавец удалил товар или что-то типа того, уже после того как я его купил (прошло дней 10). Стал проверять у себя в покупках, а его там НЕТУ (товара). Народ подскажите что делать??? В палке смотрел, написано, что продавец платеж получил!

P.S. у меня с английским туго, поэтому может что-то и не понял!
 
Attikus

Attikus

Продвинутый
Регистрация
12 Янв 2010
Сообщения
3 378
Баллы
251
Местоположение
Москва
Диспут открытый у вас должен быть,если сделали оплату, ибо товар, на который вы ставили-фейк,либо вообще не существует.
 
M

mega999

Новичок
Регистрация
15 Янв 2010
Сообщения
3
Баллы
0
Местоположение
Бердск
А что именно в диспуте написать и желательно на английском подскажите, а то у меня с английским не очень.
 
gerich_inc

gerich_inc

Продвинутый
Регистрация
19 Мар 2010
Сообщения
503
Баллы
403
Местоположение
Москва
скачайте себе промт и живите полной жизнью. написать, что купили товар, а после получили вот такое сообщение /цитируете/ и что хотели бы вернуть деньги.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live