S
sergey83
Новичок
- Регистрация
- 12 Апр 2006
- Сообщения
- 7
- Баллы
- 0
люди помогите! account is limited.
paypal прислал мне письмо в котором пишут:
Nov. 17, 2006: We have reason to believe that your account was accessed by a third party. Because protecting the security of your account is our primary concern, we have limited access to sensitive PayPal account features. We understand that this may be an inconvenience but please understand that this temporary limitation is for your protection.
We recently reviewed your account, and we need more information about your business to allow us to provide uninterrupted service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible. We apologize for the inconvenience.
я так понемаю что они просят меня выслать им мои данные по факсу+ поменять секретный код. но код поменять не могу так как просят ввести номер моей кредитки.
кредитку я потерял и в замен получил новую,а мои действия посчитали подозрительными. и сейчас не знаю что делать,английским не владею и обьяснить им что у меня сейчас новая кредитка не могу.
подскажите пожалуйста что мне делать?
все получилось из затого что ввел новый номер кредитки.
paypal прислал мне письмо в котором пишут:
Nov. 17, 2006: We have reason to believe that your account was accessed by a third party. Because protecting the security of your account is our primary concern, we have limited access to sensitive PayPal account features. We understand that this may be an inconvenience but please understand that this temporary limitation is for your protection.
We recently reviewed your account, and we need more information about your business to allow us to provide uninterrupted service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible. We apologize for the inconvenience.
я так понемаю что они просят меня выслать им мои данные по факсу+ поменять секретный код. но код поменять не могу так как просят ввести номер моей кредитки.
кредитку я потерял и в замен получил новую,а мои действия посчитали подозрительными. и сейчас не знаю что делать,английским не владею и обьяснить им что у меня сейчас новая кредитка не могу.
подскажите пожалуйста что мне делать?
все получилось из затого что ввел новый номер кредитки.