E
evheniys
Продвинутый
Доброго времени суток!
Подскажите как быть, 19-го сделал заказ на kmart - деньги на карте (мастер от Райфайзен-Аваль) заблокировали сразу. Сегодня поинтересовался когда отправят (прошлый раз заказывал на день труда, так отослали еще во время праздников, правда платил мастером Приватбанка) и получил ответ
----
Per our records, I see that to ensure both the accuracy and security of your personal information we are holding your order in review pending phone contact with you. Please contact our Account Services department at 1-877-734-4700 as soon as possible to discuss your purchase. We are open Monday - Friday 5AM to 10PM, Saturday 6AM to 10PM and Sunday 6AM to 9PM Pacific Time.
Calling us as soon as possible will prevent any unnecessary delays in your shipment. Your order will be held for three days while we wait to hear from you. If you have not contacted us within that time, we may have to cancel the order with no charges applied to your credit card.
----
Как быть? Надеяться на формулировку "we may have to cancel the order" (можем отменить а можем и нет) или запасатся скайп кредитами и звонить? (и просить повторять и говорить по медленнее ибо не верю я в свой спикинг инглиш)
Подскажите как быть, 19-го сделал заказ на kmart - деньги на карте (мастер от Райфайзен-Аваль) заблокировали сразу. Сегодня поинтересовался когда отправят (прошлый раз заказывал на день труда, так отослали еще во время праздников, правда платил мастером Приватбанка) и получил ответ
----
Per our records, I see that to ensure both the accuracy and security of your personal information we are holding your order in review pending phone contact with you. Please contact our Account Services department at 1-877-734-4700 as soon as possible to discuss your purchase. We are open Monday - Friday 5AM to 10PM, Saturday 6AM to 10PM and Sunday 6AM to 9PM Pacific Time.
Calling us as soon as possible will prevent any unnecessary delays in your shipment. Your order will be held for three days while we wait to hear from you. If you have not contacted us within that time, we may have to cancel the order with no charges applied to your credit card.
----
Как быть? Надеяться на формулировку "we may have to cancel the order" (можем отменить а можем и нет) или запасатся скайп кредитами и звонить? (и просить повторять и говорить по медленнее ибо не верю я в свой спикинг инглиш)