H
hainz
Начинающий
Был открыт диспут, пришёл ноутбук, при вскрытии на почте было обнаружено повреждённое содержимое, от посылки отказался и она ушла обратно, открыл диспут о не получении, потом перевёл в кляйм, пайпал сегодня закрыл его. На странице пайпала:
Состояние
После тщательного рассмотрения мы не нашли оснований для принятия по этой претензии решения в вашу пользу.
Если вы не удовлетворены этим решением, так как товар был получен, но он не соответствует описанию, вы можете обжаловать эту претензию.
Приложения
Файлы (0)
Вы не отправили ни одного файла.
Факсы (0)
Вы не отправили ни одного факса.
Просмотр комментариев к спору
17.12.2010 5:52 GMT+03:00 - PayPal: Buyer escalated this dispute to a Claim.
17.12.2010 5:52 GMT+03:00 - Buyer: Track number cp435775753us.
29.11.2010 7:12 GMT+03:00 - Buyer: Item not received
Просмотр истории дела
10.01.2011 - PayPal: Case closed
10.01.2011 - PayPal: Refund issued
10.01.2011 - PayPal: Refund initiated
Почтой пришло письмо:
We have concluded our investigation into the following case:
Case ID:
Transaction Date:
Transaction Amount: -$858,99 USD
Seller's Email:
Seller's Name:
After careful review, we have determined that the seller is at fault but
regret to inform you that we were unable to recover any funds from the
seller's account.
We'll make every effort to recover the funds from the seller although we
can't guarantee you will receive a refund. For more information please
review our Buyer Protection Policy in the User Agreement.
To ensure that future transactions proceed smoothly, we recommend that you
review these Security Tips:
Sincerely,
Tim
Protection Services Department
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.
Так я не понял, дело закрыто в мою пользу или нет? Если да, то на карте продавца не хватает денег для возмещения или нет? Если на карте нет денег то надо делать чарджбек?
Состояние
После тщательного рассмотрения мы не нашли оснований для принятия по этой претензии решения в вашу пользу.
Если вы не удовлетворены этим решением, так как товар был получен, но он не соответствует описанию, вы можете обжаловать эту претензию.
Приложения
Файлы (0)
Вы не отправили ни одного файла.
Факсы (0)
Вы не отправили ни одного факса.
Просмотр комментариев к спору
17.12.2010 5:52 GMT+03:00 - PayPal: Buyer escalated this dispute to a Claim.
17.12.2010 5:52 GMT+03:00 - Buyer: Track number cp435775753us.
29.11.2010 7:12 GMT+03:00 - Buyer: Item not received
Просмотр истории дела
10.01.2011 - PayPal: Case closed
10.01.2011 - PayPal: Refund issued
10.01.2011 - PayPal: Refund initiated
Почтой пришло письмо:
We have concluded our investigation into the following case:
Case ID:
Transaction Date:
Transaction Amount: -$858,99 USD
Seller's Email:
Seller's Name:
After careful review, we have determined that the seller is at fault but
regret to inform you that we were unable to recover any funds from the
seller's account.
We'll make every effort to recover the funds from the seller although we
can't guarantee you will receive a refund. For more information please
review our Buyer Protection Policy in the User Agreement.
To ensure that future transactions proceed smoothly, we recommend that you
review these Security Tips:
Sincerely,
Tim
Protection Services Department
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.
Так я не понял, дело закрыто в мою пользу или нет? Если да, то на карте продавца не хватает денег для возмещения или нет? Если на карте нет денег то надо делать чарджбек?