• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

... Китайская почта...

  • Автор темы melan1997
  • Дата начала
M

melan1997

Новичок
Регистрация
26 Ноя 2010
Сообщения
27
Баллы
0
Местоположение
Москва
Что делать помогите. Прислали сообщение. Я им писал типа не трекается мой номер де находится товар и вот теперь ответ.


Dear sir

This is Shane from Sendfromchina.

I contacted the seller about order QD*************, and was told that the parcel was on its way to our company.

What you found the tracking information about this parcel is not correct, cause something with our system these days.

The parcel under order QD************* will be sent out once we receive it, and the tracking number will be given to you by the seller once he get it, or you may contact us for the tracking number once the parcel is sent out.

Sorry about the confusion that our system brought to you, and best wishes for you.

Best regards,
Shane
Best Regards,
Customer Service Department
SFC Service Ltd.
Email : questionandanswer@sendfromchina.com
http://www.sfcservice.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tel : 400-881-8106
Fax : 400-881-8106-843
Address: West Floor 1, Huolibao Da Yuan, No. 11Xinxi Road, Songpingshan, Nanshan, ShenZhen, China 518057


Что делать? Кто нибудь сталкивался? написал селлеру, жду ответа, а так переживаю за посылочку.
 
Wolfrus

Wolfrus

Новичок
Регистрация
17 Сен 2010
Сообщения
196
Баллы
0
Местоположение
Ярославль
 
Live

Similar threads




Вверх
Live