Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Ни с того ни с сего мне приходит такое вот письмо:
Dear Customer: I have sent the item as soon as recieving your payment. You can find the tracking # in the item detail and track it on http://www.shwise.cn/en/ or USPS web. It should been arrived. Unfortunately, the package was being held by Chinese Customs. I contacted my delivery company as soon as I got the info but they can do nothing on it. Could you please just wait for more 5-7 working days ? I will send another package to you by 5-7 working days express ASAP. If you dont want to wait anymore I understand. Just let me know and I will full refund. I did sent the item on time but I can not control the delivery and Customs. Hope you understand. I am very sorry for the delay and inconvenience. Waiting for your reply.
И реально сделал мне рефанд. Хотя трек-номер прослеживаетя на китайском почтовом сайте и там написанно, что посылка покинула Китай 22-го декабря. Я считаю он решил сделать мне подарок :shock: