Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Купил на ебей два лота у одного продавца с нулевым рейтингом.Оплатил платежи прошли нормально.Прошло около недели. И вот:
Получил письмо от палки такого содержания:
We recently learned that eBay removed the listing for the following transaction.
Далее идут подробности сделки
PayPal can help you understand and resolve transaction issues in the Security Center.
1. Go to PayPal.com. 2. Click Security Center at the top of the page. 3. Click Buying Safely on the left. 4. Click Protection for Your Purchases. 5. Click Purchase Protection Programs.
If you have questions, please click Contact Us at the bottom of the page.
If you do not have a PayPal account, you will need to sign up for one. Once you open your account, you can view your transaction and file a dispute.
When you sent your payment through PayPal, you received an email receipt. If you still have access to that receipt, open the email and click Sign Up Now. Or visit PayPal.com/signup. If you've misplaced the receipt, we can resend it to you.
Sincerely,
PayPal
Далее заходим в май ебей и в выиграных лотат наблюдаем отсуствие тех самых двух лотов. :cry: :cry: Какие действия предпринимать?