B
boraland
Новичок
Оплатил товар через paypal, продавец трек номер не отправлял, товар не пришёл, на 43-й день открыл диспут о неполучении. За неделю до окончания диспута, продавец прислал следующее письмо:
Hello, I am sorry...we have resent the package to you..the usps tracking number is CJ188442459us
You will see the tracking uodate when it leaves JFK airport in the next several days
We would like to offer you a 20 percent discount on your next repalcement brush order for your new robots for your patience
Я ему ответил, чтобы вернул деньги, а если посылка всё-таки прийдёт, то верну деньги назад.
:
Where is the track number of the previous parcel?
What is the track number of the first parcel?
Refund me in full asap.
After the return of my funds and in case of receipt of the goods of appropriate quality, the corresponding description, I am sure I will pay you one more time.
If you don't refund to me in 12 hours, I will escalate this dispute to a claim with PayPal. Sorry, but I couldn't wait any more.
Сегодня уже последний день и надо в claim переводить спор, продавец вряд ли захочет добровольно деньги вернуть.
Как мне вести себя в данной ситуации? Больше всего беспокоит, что paypal закроет жалобу, якобы продавец отправил вам товар, чего вы ещё хотите от нас...
Hello, I am sorry...we have resent the package to you..the usps tracking number is CJ188442459us
You will see the tracking uodate when it leaves JFK airport in the next several days
We would like to offer you a 20 percent discount on your next repalcement brush order for your new robots for your patience
Я ему ответил, чтобы вернул деньги, а если посылка всё-таки прийдёт, то верну деньги назад.
:
Where is the track number of the previous parcel?
What is the track number of the first parcel?
Refund me in full asap.
After the return of my funds and in case of receipt of the goods of appropriate quality, the corresponding description, I am sure I will pay you one more time.
If you don't refund to me in 12 hours, I will escalate this dispute to a claim with PayPal. Sorry, but I couldn't wait any more.
Сегодня уже последний день и надо в claim переводить спор, продавец вряд ли захочет добровольно деньги вернуть.
Как мне вести себя в данной ситуации? Больше всего беспокоит, что paypal закроет жалобу, якобы продавец отправил вам товар, чего вы ещё хотите от нас...