Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Купил лот, 99центов, Китай, для пробы . Товар конечно не пришел. Селлер выслал второй (точнее сказал что выслал). Опять нету (да и че удивляться). Забил на селлера. Уже за спиной почти десяток других покупок на ибее, все ок. Тут ибей напоминает мол 2 месяца прошло с первой покупки, если получил - оставь фидбек и т.д. Ну я решил в последний день открыть диспут (время потянуть, авось прилетит). И тут селлер зашевелился, но сразу видно что хочет схитрить (или мне так кажется):
я: - Item Not Received... он: - Please contact me by email. - Please be kind to communicate within the ebay's dispute console. As far as item is concerned: I've haven't received your new parcel too. My paypal address is fine - I've got another items so far. Please recheck where did you sent this items. - So sorry for the item delay. I can refund you for the protection of you. Could you pls close the dispute for me firstly? Thanks for your kindness help in advance. Greetings - Sorry, but I can't close the dispute until the refund. Please do it asap and dispute will be closed and you won't receive negative feedback. Thanks. - OK,I will refund you firstly. Pls tell me your paypal account! - You don't need to know my account. I can't receive money by paypal, only refunds by order canceling. Just cancel the payment in your paypal account and that's all. - But I have to refund you via the paypal account - Ok, let it be. Here you are: PayPal account: **** - I will refund you the money. Can you pls close the dispute for me now? Thanks! - Ok. As soon as you did it, dispute will be closed. - I have refunded you already. Pls close the dispute for me now. Thanks! - No refund on PayPal yet. Cannot close the dispute now.
И что дальше? Еще пообщаться? Забить (99 центов не жалко)? Настучать (склоняюсь к этому варианту)? Интересно что селлер вроде нормальный, >3000 фидов, 98,4%...