Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Здравствуйте! У меня такая проблема. Выставил лот, поменял свой email на email посредника (westernbid) для получения денег. После этого пришло письмо, что нужно пройти проверку, т.к. заведено 2 счета. Вот содержание письма:
To help members have a safe and successful experience on eBay, we sometimes place limits, restrictions, or suspensions on accounts.
Based on your financial information, contact information, or buying and selling activity, it looks like your account is associated with the account (westernbid). Normally, when 2 accounts share this sort of information it indicates that the accounts belong to the same person. Since this other account is limited, restricted, suspended, or not meeting minimum seller standards, you will not be able to sell until you provide us with information that helps us to confirm your identity.
There are 2 ways that you can provide this information. You can go to the "All Selling" section of My eBay and click the "Request higher selling limits" link in the "Monthly Limits" section. Or, you can click the "request higher selling limits" link in the message that you receive the next time you try to list an item. We'll ask you to confirm some information and may send you an email explaining what you need to do next. Until we verify this information, we won't be able to increase your limits.
If you see a message letting you know you've successfully increased your selling limits, the restriction on your account will be removed and you can begin selling again. You'll be able to sell up to 10 items or $500 per month on this account.
Limits on your account may automatically increase after 90 days, once you've established a reputation as a successful seller. You can increase your limits immediately by resolving any issues with the original account. Instructions on how to resolve any issues were sent to the email address registered to that account.
Делаю как написано, прохожу поссылке "Request higher selling limits", там появляется 2 варианта предоставления информации:
1. Confirm that you already have an established seller account 2. Call us to discuss your selling goals
Захожу в первый. Предлагается ввести свой ID, телефон, Zip COde. Ввожу ID, телефон я вообще не указывал при регистрации, а zip code ограничен только 5тью символами, а у меня 6 знаков. Везде пишет ошибку.
всё верно,у них зип-код из пяти цифр.Поэтому последнюю "не помещающююся" цифру пишит перед названием города.Например 66271 3Шушенское ,Красноярский край....Тока по англицки
А как быть с телефонным номером, допустим я укажу в регистрационных данных +79201254080, а когда в вожу его в форму, то пишет: "введите правильный номер телефона"
А как быть с телефонным номером, допустим я укажу в регистрационных данных +79201254080, а когда в вожу его в форму, то пишет: "введите правильный номер телефона"
тема актуальна так как сам столкнулся с подобной проблемой. В каком формате требуют телефон и что будет после правильного заполнения этой формы? Кто сталкивался с введением лимитов отпишитесь ПЛИЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ