Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Всем привет! После того, как на почту приходит ответ от продавца и отвечаю на это письмо, приходит сообщение о недоставке письма "Your message to ... was blocked, because it wasn't sent from your registered email address"
Dear ...,
Oops. We weren't able to send your message to ..., because the email address you used to send this message, ...@yandex.ua, isn't linked to your eBay account.
To keep eBay safe, we need you to send messages from a registered eBay email address. This will prevent your messages from being blocked in the future. This is easy enough to fix - just do one of the following:
Set up ...@yandex.ua as an additional email address for sending messages. To do this:
In My eBay, click the 'Account' tab and then click 'Communication Preferences' in the drop-down menu. In the section titled 'Delivery Options', click 'Show' next to 'Notification Delivery Format'. Enter the same email address to send member-to-member messages. Click Save.
Так понял, они пишут, что отправляю письмо с адреса @yandex.ua а нужно с @yandex.ru так как он зарегистриров в аккаунте eBay, правильно? Если так, то очень странно, потому что отправляю письмо именно с адреса "ru", который является основным в аккаунте eBay. Кто-нибудь сталкивался с таким?
Вот ещё что прислали из службы поддержки на мой вопрос, но так как перевожу через Google-переводчик, то не очень понятно.
Hello Aleksey,
Thank you for writing to eBay about having troubles sending messages.
I realise the importance of this issue as you are blocked from sending messages to your trading partner. I have checked your account and I can confirm that the email address that is linked to your eBay account is @yandex.ru. This maybe the reason why you are being blocked from sending messages. With this, I suggest that you also link the email address that you have been using to send messages. You can only change and add this secondary email from your end.
I trust that I've explained everything clearly. If you need any more information please get in touch.