Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Открыл диспут, по тому что не пришла посылка. Потребовал возврат полной суммы, на что продавец ответил следующее
We also hope it arrive on time but since this is an international delivery, shipping time will be highly depended on the courier company and local customs/duties.So we are not sure of the freight. Woule you pls wait for more two days,also we will issue you 60% refund first, should you accept? You can also contact your local post office for this and let us know the result. But since you filed a claim on PayPal for this transaction, the payment was held on PayPal, we are not able to issue a partial refund. PayPal also stated that the fund is not available while this transaction is being reviewed. Now would you please help us close dispute first? Or could you exchange this dispute to item not as described dispute, and request 60% refund on PayPal, then we will accept it? Thanks for your understanding. Pls send your reply to our ebay message, so we could handle your case in the most fastest way.
Подскажите пожалуйста, что мне делать дальше, что бы вернуть сумму потраченную на оплату заказа?
Продавец пытается не испортить себе репутацию, что ему еще остается делать) настаивайте на 100% и говорите , что оплатите все , как только получите товар