Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Завела диспут, продавец предоставил трек, посылку я получила, НО есть брак, времени на обмен нет, тк зимняя обувь, хотелось бы частичный возврат. продавец перевел в клайм, мне пришло вот такое письмо: Dear ***
Your seller has chosen to escalate this dispute to a PayPal claim. By ending communication with you and escalating to a claim, the seller is asking PayPal to investigate the case and decide the outcome. As part of our investigation, PayPal will review any communication you may have had in the Resolution Center.
Thank you for contacting PayPal. We have begun our investigation of the following transaction:
Seller's name: *** Seller's email: ***@Shop-Moda.com Seller's transaction ID: **** Transaction date: Oct 14, 2008 Transaction amount: -$189.00 USD Invoice ID: UB50155 Your transaction ID: *** Case number: *** Our records indicate that the seller shipped your item using PayPal Shipping. You can track this package by logging in to your PayPal account and visiting your transaction history log or by confirming the information below:
Tracking Company: Royal Mail Tracking Number: PBAA*********
If you would like to cancel this complaint after viewing the tracking information, you may do so by clicking the link below:
Transfer money online in seconds with PayPal money transfer. All you need is an email address.
www.paypal.com
If you choose not to cancel this claim, we will resume our investigation after 3 business days. We will make every effort to resolve this claim within 30 days although we may require additional time to complete our investigation.
You will be contacted by email and asked to provide information relevant to the claim. Your participation is essential to the investigation and it is important that you reply to requests for information within the specified timeframe. Failure to do so will result in cancellation of the claim and you will forfeit the possibility of a refund.
Our investigation will be made on a best-effort basis and PayPal cannot guarantee recovery of funds. For more information please review the PayPal User Agreement at:
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
Я так поняла, что в течении 3 дней они ждут моего ответа или предлагают закрытьпретензию. Куда мне им послать ответ и фото? ранее все решалось диспутами...
т.е. я пока жду 3 дней молча, ничего не пишу, потом что-то придет от палки где я должна свои доказательства предоставить? а если я открывала диспут о неполучении но получила с браком я могу об этом палке писать, или клейм только о неполучении?
Можно писать даже если товар не правильно описан. Если товар бракован - можно тоже. скорее всего они напишут вам что вы обязаны вернуть продавцу товар за свой счет и предоставить им необходимую информацию о том что товар отправлен. После этого будет ревунд
Можно писать даже если товар не правильно описан. Если товар бракован - можно тоже. скорее всего они напишут вам что вы обязаны вернуть продавцу товар за свой счет и предоставить им необходимую информацию о том что товар отправлен. После этого будет ревунд
а если я не хочу возвращать а хочу частичную компенсацию, это реально? товар и так месяц не отправляли, поэтому я боюсь, что верну, месяц будет к ним идти, а потом они еще месяц-полтора будут новый отправлять + месяц идти, в итоге зимняя обувь мне придет весной только, а зачем мне она весной?