R
redMouse
Новичок
диспут в палке (через 12 дней после покупки)
у кого-нибудь было такое в палке и с чем может быть связано?
купил шапку 04.01.2010. отправить должны были UPS, но шапка все еще не выслана, поэтому решил открыть диспут; вышлют - хорошо, не будут отвечать и не вышлют - палке будет видно что задавал вопросы и селлер не реагировал. но! после стандарного вбивания текста диспута палка выдает вот такое:
End Communication and Escalate to a Claim
Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.
PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.
PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days.
If this claim is decided in your favor, PayPal will make every effort to recover funds from the seller. We will investigate this matter fairly and, if you win, recover whatever funds we can.
Reason for escalating to a claim
Why are you escalating this dispute to a claim?
и предлагает выбрать, почему я перевожу диспут в клайм.
что это за фигня и что делать - переводить или не переводить? селлеру конец или надо ждать отправки и не волноваться? и если переводить - что указывать причиной?
у кого-нибудь было такое в палке и с чем может быть связано?
купил шапку 04.01.2010. отправить должны были UPS, но шапка все еще не выслана, поэтому решил открыть диспут; вышлют - хорошо, не будут отвечать и не вышлют - палке будет видно что задавал вопросы и селлер не реагировал. но! после стандарного вбивания текста диспута палка выдает вот такое:
End Communication and Escalate to a Claim
Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.
PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.
PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days.
If this claim is decided in your favor, PayPal will make every effort to recover funds from the seller. We will investigate this matter fairly and, if you win, recover whatever funds we can.
Reason for escalating to a claim
Why are you escalating this dispute to a claim?
и предлагает выбрать, почему я перевожу диспут в клайм.
что это за фигня и что делать - переводить или не переводить? селлеру конец или надо ждать отправки и не волноваться? и если переводить - что указывать причиной?