Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
в общем заказал два костюма через ebay. Первый костюм заказал оплатил все вроде нормально. В моем кабинете написано вроде что я все оплатил все ок, ждем ответа от продавца. Оплачиваю второй костюм деньги с кредитки снимаются но в кабинете моем нечего не появляется.
Решил связаться с банком через онлайн. Вот переписка.
We're writing to let you know that this listing for an item you won or bid on is no longer available:
110695065397 - Naruto Akatsuki Kakuzu Halloween Cosplay Costume
We understand this may be disappointing, but occasionally we need to remove listings. In this case, the listing was removed because the copyright or trademark owner of this product reported that the item may be counterfeit.
Here's more information on eBay's policy concerning replicas, counterfeit items, and unauthorized copies:
Here's what you can do next: -- If you won the item but haven't paid, don't pay. Since eBay removed the listing, you're no longer obligated to go through with the transaction. -- If you received the item, you can open a case in the Resolution Center to get your money back. Click the link below and select the "I received an item that does not match the seller's description" option.
-- If you already paid for this item through eBay, and it's past the estimated delivery time, you can also open a case in our Resolution Center by selecting the "I haven't received it yet" option.
If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly discourage you from accepting the offer. These types of transactions aren't covered by eBay buyer protection programs.
If you didn't pay through eBay or PayPal, and: -- You paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400). -- You paid by check, contact your bank to stop payment.
И что мне теперь делать деньги можно вернуть как то? Читал тут на форуме что есть какой то диспут что это такое и как это работает я не могу понять, тем более английский я очень плохо знаю, а переводчик бред переводит, буду оченб благодарен если поможете.
Они написали что этот товар был контрафактом или подделкой по-другому.
Они предлагают сделать следующее - Если вы не заплатили, то и платить не нужно - Если вы получили товар, то вы пожете получить деньги обратно, для этого нужно открыть кейс. - Если вы заплатили, думаю это ваш вариант, можете открыть кейс выбрав опцию "I haven't received it yet"
Сорри, уже поздно, поэтому перевел как смог :shock: