nexon_2003
Продвинутый
Покупая на кабеласе , они задержали выполнение моего заказа.
И 2-ды (с протяженностью 2-е недели заблокировали с моей карты стоимость заказа)
Я не совсем понимаю как поступить в такой ситуации.
Уже отправил им и скан карты (с замолеваными посередине цифрами)
И справку из банка на английском (с печатью) ... Посоветуйте , что можно предпринять ?
Как лучше написать им ответ.
Заранее спасибо.
Thank you for your inquiry. We have faxed the issuing bank of the credit card a request for name and address verification. Unfortunately, due to the high incidence of credit card fraud, without this verification, we cannot process this order.
We regret any inconvenience this delay may cause, but feel that this verification procedure is a necessary precaution that protects both the cardholder as well as the merchant from fraud.
И 2-ды (с протяженностью 2-е недели заблокировали с моей карты стоимость заказа)
Я не совсем понимаю как поступить в такой ситуации.
Уже отправил им и скан карты (с замолеваными посередине цифрами)
И справку из банка на английском (с печатью) ... Посоветуйте , что можно предпринять ?
Как лучше написать им ответ.
Заранее спасибо.
Thank you for your inquiry. We have faxed the issuing bank of the credit card a request for name and address verification. Unfortunately, due to the high incidence of credit card fraud, without this verification, we cannot process this order.
We regret any inconvenience this delay may cause, but feel that this verification procedure is a necessary precaution that protects both the cardholder as well as the merchant from fraud.