Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Господа помогите разобраться... Я ниже опубликую факты а вы подскажите что делать дальше... В принципе все банально ebay-iphon-paypal потом номер трекер который не отслеживается LC460456345US прождал в переписке с продавцов 40 дней и написал в Resolution Center о том что телефон не получен прошу вернуть средства
Details you provided: You have not received the item You have already contacted the seller through eBay Messages You paid on Jan 27, 2011 The seller has responded to you The seller isn't working with you to solve the problem Additional information: "tracking number LC460456345US can not keep track finding Item number:300518686623" You wanted: A full refund
Refund information: The seller will issue a full refund to your PayPal account for the purchase price plus original shipping before Mar 09, 2011 Seller's note: "I think this customer is not telling the truth i think he did receive the phone but wants the money back and keep the phone i going to contact the USPS special investigation unit and advise them of this problem here is the infoLabel/Receipt Number: LC46 0456 345U S Class: Priority Mail International Parcels Service(s): International Letter Status: Acceptance "
eBay Customer Support has closed the case. Mar 06, 2011 at 6:46 PM eBay Customer Support comments: We're sorry you had a problem with your purchase. For more information about this case, please refer to the email we sent you.
The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision. Please give us 48 hours to respond to you with our final decision via email and the Resolution Center. Depending on the case details, we may need more time but will try our hardest not to keep you waiting for more than 72 hours.
You can view the details of this case in the Resolution Center.
Пока ни в чью... В целом, Вы правы, но селлер говорит, что
Я думаю, что клиент не говорю правду, я думаю, что он действительно получил телефон, но хочет деньги обратно и держать телефон я собираюсь связаться с USPS специальное подразделение расследование и сообщить им об этом Проблема здесь в том infoLabel / номер квитанции: LC46 0456 345U S-класса: Priority Mail International Service Посылки (ы): Международный статус Письмо: Принятие
т.е., упрекает Вас в нечестности и аппелирует к тому, что посылка была-таки отправлена. иБэй же просит у Вас 48 часов (в крайнем случае 72) для окончательного "разбора полетов"...
я уже выше приводил что они мне на почту присылали
The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision.
Please give us 48 hours to respond to you with our final decision via email and the Resolution Center. Depending on the case details, we may need more time but will try our hardest not to keep you waiting for more than 72 hours.
You can view the details of this case in the Resolution Center.
Если не в Вашу пользу, подавайте аппеляцию. Жалостливо сообщите, что item не получили, и что Вы честный покупатель. Я думаю, по крайней мере купон будет Ваш.
Спасибо всем кто откликнулся. Аппеляция была открыта и завершилась огромным письмом в котором ебаевцы дико извинились, указав что закрыли первый разбор случайно. А главное денежку вернули