Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Привет всем. Помогите решить задачу. Я свою палку разрешил использовать другу на ebay для продаж. Всё было успешно. Но спустя 2 дня. Пришло письмо от Paypal.
Dear XXXXX XXXXXX,
As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. During a recent screening, we noticed an issue regarding your account.
We have observed activity in this account that is unusual or potentially high risk.
Case ID Number: XX-XXX-XXX-XXX
For your protection, we have limited access to your account until additional security measures can be completed. We apologize for any inconvenience this may cause.
To review your account and some or all of the information that PayPal used to make its decision to limit your account access, please visit the Resolution Center. If, after reviewing your account information, you seek further clarification regarding your account access, please contact PayPal by visiting the Help Center and clicking "Contact Us".
We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologize for any inconvenience.
Sincerely,
PayPal Account Review Department
В английском не силен. Что мне нужно сделать? Отправил сканы документов (пасспорт, оплата за квартиру, Оплата за телефон, выписка с кредитки).
пришло письмо с ответом:
Hello XXXXXXX XXXXXXXXX,
We're sorry, but we cannot restore full access to your account until we receive additional information. Please provide a copy of each of the following items:
- Proof of address is utility bill, not older than 6 months displaying your name and address exactly as they appear on your PayPal account. In lieu of a utility bill (gas bills, electricity bill, land line phone bills etc.) tax document or any other official document that helps us verify the address listed on your PayPal account. The document provided cannot be more than 90 days old.
- Original bills of sale or invoices referencing your purchase or acquisition of the items you are selling, along with the name and telephone number of your supplier(s). We would like to receive a receipt for items like XXXX XXXX XXXX.
Case Number: XX-XXX-XXX-XXXX
Пожалуйста помогите. Как можно восстановить свой аккаунт? спасибо за советы
Кстати, а какой документ им выслать, что ты живёшь там если ты не владелец квартиры? Я живу в квартире, но на коммунальных платежах итп не моя фамилия (да и квартира не моя).
Желают (как обычно) следующие тугаменты не старше 90 дней. 1. Копию счета за коммуналку, телефон, электричество и т.п. с адресом. 2. Оригиналы счетов или чеков на предметы, которыми Вы торгуете с именами и телефонами продавцов. Хотели бы чеки на следующие лоты: ХХХХХХХХ.
Желают (как обычно) следующие тугаменты не старше 90 дней. 1. Копию счета за коммуналку, телефон, электричество и т.п. с адресом. 2. Оригиналы счетов или чеков на предметы, которыми Вы торгуете с именами и телефонами продавцов. Хотели бы чеки на следующие лоты: ХХХХХХХХ.
А если у меня нету чеков и номеров продавцов ? как быть в этом случае? да и вообще продавал то ни я, а друг. Я только принимал платежи на свою палку. А вообще сам с продажами не имел дела. Не знаю как быть запросили документы на ebay аккаунт, но я не пользуюсь им и ничего не знаю о тех данных которые меня просят выслать...
vasia2010 Да, все посредники, думаю, сталкивались. Ну не даром же говорилось - если посредник стал другом - приобрел друга, если друг стал посредником - потерял друга...
п. 1. Думать головой, ПЕРЕД тем как давать доступ к своему акку. Палка однозначно сказала - небизнесовый акк только на одного идентифицированного человека. п. 2. Читать форум. Здесь все есть. п. 3. Если уж совсем никак, то посыпать самую верхнюю конечность пеплом, упасть на колени и плозти в сторону ветки с посредниками. По большому секрету - там один есть, который умеет проблемы с палкой разруливать. Услуга, естественно, платная. Если не хватит терпения найти его - дам ссылку в личку. Услуга по поиску тоже платная, минимум 0,5 л великолепного коньяка.
After reviewing your PayPal account, we have determined there to be excessive risk involved and would like to begin parting ways in a manner that is least disruptive to your business.
If your PayPal account balance is zero, and you have no outstanding issues such as unresolved Buyer Complaints or chargebacks, your account will remain limited.
If there are funds in your account, the remaining account balance will be held for a period of 180 days in order to minimize charge back risks. Any Buyer Complaints or chargebacks received against your account during this time will be paid from your account balance. Once the 180-day period has elapsed, you may request a check for the remaining balance, which will be sent to the address registered on your PayPal account.
If there are outstanding Buyer Complaints or chargebacks, and you choose to refund your customers, please log into your account and respond to each Buyer Complaint or chargeback in order to resolve each issue.
To view the status of a transaction dispute:
1. Go to the PayPal website and log in to your account. 2. Click Resolution Center on your Account Overview page. 3. In the drop down box on the Transaction Disputes page, select "Open Cases" 4. Click the "Details" link of the transaction in question to view the status
PayPal reserves the right to close any account reported to be involved in possible high-risk behavior. In the event of a dispute, PayPal will seek to recover the funds from you by debiting your PayPal balance first and, if there are insufficient funds in your PayPal balance, PayPal reserves the right to collect your debt to PayPal by any other legal means.
We regret any inconvenience this may cause.
Regards PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.